Poradnik przygotował gracz Trzeciak – gracz z ponad 4letnim stażem w tej grze.

„Postanowiłem napisać no nieco o atakach Valkyriami, znanymi także jako „rude”. Ostatnio ta jednostka została zastąpiona przez bowlery oraz minery, szczególnie u graczy z topki, więc przeciwnik może być nieprzygotowany na tego typu atak. Ale zacznijmy od początku.

Najlepiej jest łączyć je z Q walkiem (marsz Queen leczonej przez 4 anioły). Oczywiście jest też możliwość mieszania rudych z innymi kombinacjami wojska, np airem ale to polecam dla osób z bujną wyobraźnią i dużą iloscią wolnego czasu. Do zestawu trzeba też dodać golema (najlepiej w cc), 5 wizzów, 10 wb i kinga. W kwestii spelli, ich dobór zależy od posiadanego th. Przy th11 polecam 3 rage 2 jumpy lub 4 rage i 1 jump (zależy to od ilości murka w środku wioski. Przy th10 rekomenduje 3 rage, 1 frezz i 1 jump (frezz dlatego że nie posiadamy wardena, który skutecznie broni przed cc oraz inferno). Jeśli chodzi o spelle za ropę, to najlepiej brać poisona na cc oraz haste. Teraz można przejść dalej.

q_walk

Atak dzielimy na 3 części i 3 sektory. Kluczowe jest wyczyszczenie boków zanim puścimy rude. Zaczynamy od Q walku, aby wyczyścic jeden z boków. Puszczany też 3wb, aby królowa mogła wejść potem za mur. Koniecznie trzeba zwracać uwagę na def, szczególnie oddalone xbowy ustawione na ground. Pamiętajmy że Q sięga maksymalnie do 3 kratek za murkiem, przed którym stoi! W przypadku silnego ostrzału na anioły i królową rzucamy rage spell (kiedy pasek hp jest pomarańczowy lub czerwony). Jeśli znów będzie krytyczna sytuacja to odpalamy u Q moc.

atak_3czesci_3sektory

Jeśli sytuacja z Q walkiem jest opanowana to przechodzimy do drugiej fazy ataku czyli czyszczenie kolejnego boku. Puszczamy cc z golemem oraz gigiem, a za nim wizzy. Jeśli w pobliżu nie ma mortara lub wizzard towera to od razu można też dać wb. Natomiast jeśli w pobliżu są wymienione wyżej budynki defemsywne, to z wb trzeba poczekać i wybrać odpowiedni moment z odpowiednim miejscem. Kiedy w murze powstanie wywrwa to puszczamy róznież Kinga i 2 lub 3 rude. Czekamy aż drugi bok się wyczyści i przechodzimy do puszczenia rudych.

haste_na_rude

 

Dajemy je wraz z wb i waredem naprzeciwko ciągu budynków (będącego pomiędzy bokami które wyczyściliśmy), a ponieważ dookoła nie będzie innych, to rude dostaną się wprost do środka wioski. Jest to idealna nauka dla januszy atakowania, którzy puszczają całe wojsko na raz i dziwią się że rozchodzi się dookoła wioski, zapewniając SOLIDNĄ jedną gwiazdkę. Jak rude już wejdą „na obrzeża” wioski to polecam puścić na nie haste.

czyszczenie_kolejnego_boku

Kiedy nasze wojsko dostanie się do srodka, narażone będzie na duży ostrzał. Kluczowe wtedy jest odpalenie mocy u wardena, lub użycie frezz na jednostki z clan castle (zależy od naszego th), oczywiście puszczamy też rage. Cały czas na oku mamy Q, bo jeśli moc nie została odpalona to zwlekamy z tym jak najdłużej. Teraz pozostaje tylko puszczać rage tam gdzie rude napotkają dużo defa lub murka. Jak całe posiadane wojsko zostanie już wykorzystane to czekamy i patrzymy na dalszy przebieg ataku, można też brać zapasowego wizza/luka, aby uniknąć sytuacji która mnie spotkała hehe.

wynik_ataku_rudymi

Jeśli podoba wam się ten poradnik, dajcie lajka. Jeśli macie jakieś wątpliwości to napiszcie komentarz. Trzeciak wam odpisze.

 

Napisz komentarz

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.