Jak wiadomo wszem i wobec, w Boom Beach są bohaterowie. Wszyscy pomagają twojej armii w jakiś sposób, jedni leczą jednostki, zaś inni niszczą budynki lub dają buffy, w każdym razie są bardzo użyteczni i przydatni. Ale tak naprawdę co oni robią? W tym artykule postaram się przedstawić bohaterów i ich umiejętności, tak więc zaczynajmy.
Sgt. Brick
Informacje:
- Sgt. Brick jest bohaterką, która może Tobie pomóc w walce z jej umiejętnościami.
- Kiedy ulepszysz bazę na 4 poziom, otrzymujesz możliwość odbudowy Derelict Hut w rogu twojej wyspy. Jak to zrobisz, odblokujest Sgt. Brick.
- Jako bohaterka, nie potrzebuje czasu lub monet do treningu. Jeżeli ona polegnie w walce, ona pojawi się w Hero Hut po bitwie, całkowicie uzdrowiona i gotowa do kolejnej bitwy.
- W walce jest strzelcem, który strzela szybkimi seriami nabojów z jej broni. Ona może wystrzelić 15 nabojów, zanim będzie musiała przeładować.
- Jej Bohaterska Moc Pasywna (Hero Perk) to Grenade Spammer, który sprawia, że za każdym razem, kiedy ona zacznie atakować nowy budynek, rzuca granatem zadający duże obrażenia.
Bohaterskie Umiejętności
Podobnie jak Gunboat Weaponry (umiejętności Gunboat’a, np. apteczka, bomba, flara, itd.), Bohaterskie Umiejętności mogą zostać użyte podczas bitwy kosztem energii z Gunboat’u. Twój bohater może mieć jedną aktywną umiejętność w czasie bitwy. Umiejętność może zostać użyta więcej niż jeden raz, ale z każdym użyciem rośnie koszt energii do ponownego użycia.
Umiejętności Sgt. Brick
Cluster Grenade

Informacje
- Cluster Grenade to Bohaterska Umiejętność, która może zostać użyta w bitwie przez Sgt. Brick.
- Ta umiejętność sprawia, że granat rzucony w budynek uruchamia pierwszą powłokę, która w znacznym stopniu uszkadza swój cel, a następnie wypuszcza mniejsze pociski, które niszczy obszar za celem.
- Może zostać użyta do zniszczenia Min, Wybuchowych Min i Oszałamiających Min.
- Każde użycie kosztuje 3 energii więcej od poprzedniego, startując od początkowego kosztu 3 energii.
Strategia użycia
- Jako że Cluster Grenade jest tani w porównaniu do Barrage, warto rożważyć jej użycie jako alternatywy.
- Cluster Grenade wystrzeliwuje wiele pocisków w dość dużym obszarze przed twoimi oddziałami, więc może być przydatny do niszczenia min.
Statystyki
Ilość pocisków |
---|
16 |
Ilość użyć | Koszt energii![]() |
Łączny koszt energii![]() |
---|---|---|
1 | 3 | 3 |
2 | 6 | 9 |
3 | 9 | 18 |
4 | 12 | 30 |
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Iron Will

Informacje
- Iron Will to Bohaterska Umiejętność, która może zostać użyta w bitwie przez Sgt. Brick.
- Ona tworzy duży obszar, w którym centrem jest bohater a znajdujące się jednostki dostają buffa w postaci 50% (Umiejętność na 1 poziomie) zmniejszonych obrażeń. (dokładna tabelka znajduje się poniżej)
- Każde użycie kosztuje 12 więcej Energii od poprzedniego, startując od początkowego kosztu 6 Energii.
Strategia użycia
- Staraj się zachować zdolność do momentu, kiedy oddziały zbliżą się do części bazy z większością budynków obronnych, aby zapewnić im jak najdłuższą żywotność, ponieważ koszt umiejętności wzrasta drastycznie po każdym użyciu.
- Używaj ją, aby zmniejszyć ilość obrażeń od mocnych wież jak Boom Cannon. Oznacza to, że twoje jednostki wytrzymają kilka strzałów więcej, ale zdobędą czas potrzebny do zniszczenia wieży.
- Może zostać użyta by wspomóc słabsze jednostki takie jak Rifleman (podstawowy żołnierz) czy Zooka (ta z bazooką) przejść przez miny otrzymując mniej obrażeń lub zwiększyć ich odporność na obrażenia od Machine Guns i Flamethrowers.
Ciekawostki
- Ta Bohaterska Umiejętność ma tą samą nazwę co pewne osiągnięcie. (Iron Will – osiągnięcie dotyczące zabierania żelaża)
- Ikona Umiejętności ma insygnia Sierżant na tarczy, wskazując stopień rangi gracza. Tarcza i skierowane do dołu strzałki wskazują zmniejszenie obrażeń.
Statystyki
Zasięg umiejętności![]() |
---|
10 kratek |
Ilość użyć | Koszt energii![]() |
Łączny koszt energii![]() |
---|---|---|
1 | 6 | 6 |
2 | 18 | 24 |
3 | 30 | 54 |
4 | 42 | 96 |
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Battle Orders

Informacje
- Battle Orders to Bohaterska Umiejętność, która może zostać użyta w bitwie przez Sgt. Brick.
- Ona tworzy duży obszar, w którym centrem jest bohater a znajdujące się jednostki dostają buffa w postaci zwiększonych obrażeń i prędkości ruchu na pewien czas.
- Każde użycie kosztuje 12 więcej Energii od poprzedniego, startując od początkowego kosztu 6 Energii.
Strategia użycia
- Ta umiejętność może być najbardziej pomocna, gdy twoja armia dotrze do szczególnie uzbrojonej bazy. Użyj jej, aby pomóc armii zniszczyć szybciej niebezpieczny obszar.
- Użyj jej do ataków na kwaterę główną, by zwiększyć obrażenia swoich jednostek i szybciej pokonać przeciwnika.
- Podczas ataku na przeciwnika z strategią zamglonych Zook, weź też Sgt. Brick, która zwiększy ilość obrażeń jednostkom po opadnięciu mgły. Jednakże trzeba uważać na „spacery”, gdyż Sgt. Brick jest szybsza niż Zooka.
- Jako że ta umiejętność nie wpływa na zwiększenie redukcji obrażeń, warto stawiać Medyków, żeby zwiększyć żywotność swoich jednostek.
- Umiejętność może pomóc jednostkom, takich jak Zooka, odsunąć się od pocisku Mortaru zanim on uderzy.
Statystyki
Czas trwania![]() |
Zasięg umiejętności![]() |
---|---|
8.0 sek | 10 kratek |
Ilość użyć | Koszt energii![]() |
Łączny koszt energii![]() |
---|---|---|
1 | 6 | 6 |
2 | 18 | 24 |
3 | 30 | 54 |
4 | 42 | 96 |
—————————————————————————–
Strategia ataku
Tak jak Sgt. Brick posiada umiejętności dające różne premie jednostkom na dużej powierzchni, ona najlepiej współpracuje z armiami, które mają dużo żołnierzy, takich jak Heavy czy Zooka. Im większa liczba jednostek w armii, tym wzrasta działanie jej umiejętności.
Generalnie, nie warto używać jej z czołgami. Jej krótszy dystans sprawia, że ona musi iść pierwsza do ataku, co przekłada się na jej czas walki. Chodzi tu o to, że ona podejdzie bliżej do budowli, przez co może zostać zaatakowana przez Sniper Tower i zginąć, kiedy to czołgi nie dostaną wcale obrażeń.
Różnice pomiędzy ulepszeniami
Co ulepszenie, życie Sgt. Brick wzrasta o 8%, obrażenia na sekundę o 10% i obrażenia od granatów o 8.2%.
Statystyki
Prędkość ruchu![]() |
Zasięg ataku![]() |
Szybkość ataku![]() |
Poziom bazy potrzebny![]() |
Hero Perk![]() |
---|---|---|---|---|
Umiarkowana / 220 | Średni / 7.2 Kratek | 1.875 Przeładowanie; 0.075s Strzelając nabojami w salwie | 4 | Grenade Spammer |
Dr. Kavan
Informacje
- Dr. Kavan jest bohaterem, który wspiera twoje jednostki w bitwie używając swoich umiejętności.
- Aby go odblokować, musisz pokonać Hammerman’s HQ na 25 poziomie. [Notatka: Aby odnaleźć tą bazę, potrzeba mieć Radar ulepszony na 7 poziom.]
- Jako leczący bohater, on nie zadaje żadnych obrażeń. Podobnie do apteczek, on także leczy twoje jednostki.
- Jako bohater, nie potrzebuje czasu lub monet do treningu. Jeżeli on polegnie w walce, on pojawi się w Hero Hut po bitwie, całkowicie uzdrowiony i gotowy do kolejnej bitwy.
- Jego Bohaterska Moc Pasywna to Galvanizing Presence, która sprawia, że redukuje obrażenia zadane jednostkom, lecząc je przez krótki czas.
Bohaterskie Umiejętności
Podobnie jak Gunboat Weaponry (umiejętności Gunboat’a, np. apteczka, bomba, flara, itd.), Bohaterskie Umiejętności mogą zostać użyte podczas bitwy kosztem energii z Gunboat’u. Twój bohater może mieć jedną aktywną umiejętność w czasie bitwy. Umiejętność może zostać użyta więcej niż jeden raz, ale z każdym użyciem rośnie koszt energii do ponownego użycia.
Umiejętności Dr. Kavan
Crystal Critters

Informacje
- Crystal Critters to Bohaterska Umiejętność, która może zostać użyta w walce przez Dr. Kavan.
- Sprawia, że pojawia się grupa zielonych robotów, które leczą jednostki.
- Te roboty pojawiają się na krótki czas i w tym czasie mogą zostać zniszczone przez obronę przeciwnika. Jednakże, mają więcej życia niż normalne Critters. (Gunboat Weaponry)
- W przeciwności do Dr. Kavan, ich leczenie nie daje jednostkom Galvanizing Presence; nie mają mocy redukowania obrażeń.
- Umiejętność na początku kosztuje 8 energii i z każdym użyciem, jej koszt wzrasta o 7 energii.
Strategia użycia
Używaj Crystal Critters kiedy twoje jednostki potrzebują dodatkowego leczenia. Roboty błyskawicznie uleczą jednostki w trakcie ich krótkiego życia.
Statystyki
Szybkość ruchu![]() |
Życie![]() |
Ilość odnowionego życia na sekundę![]() |
Zasięg leczenia![]() |
Szybkość leczenia![]() |
Czas życia![]() |
---|---|---|---|---|---|
? | 2,500 | 30 | ? | ? | 15.0s |
Poziom![]() |
Ilość robotów![]() |
Koszt ulepszenia![]() |
Czas ulepszenia![]() |
Natychmiast![]() |
Wymagany poziom bohatera![]() |
---|---|---|---|---|---|
1 | 4 | N/A | N/A | N/A | 1 |
2 | 6 | 8 | 8h | 119 | 4 |
3 | 8 | 16 | 16h | 202 | 7 |
4 | 10 | 32 | 1d 8h | 339 | 9 |
5 | 12 | 64 | 2d 16h | 572 | 11 |
Ilość użyć![]() |
Koszt energii![]() |
Łączny koszt energii![]() |
---|---|---|
1 | 8 | 8 |
2 | 15 | 23 |
3 | 22 | 45 |
4 | 29 | 74 |
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Ice Shields

Informacje
- Ice Shields to Bohaterska Umiejętność, która może zostać użyta w walce przez Dr. Kavan.
- Kiedy zostaje użyta, Dr. Kavan tworzy lodowe tarcze na każdej pobliskiej jednostce, tak jak Critter’y i on sam. Te tarcze mają mało życia, ale ignorują nadmiar obrażeń.
- Zdrowie tarcz zmniejsza się wraz z upływem czasu.
Strategia użycia
- Możesz użyć Ice Shields do ochrony swoich jednostek przed mocnymi wieżami jak Boom Cannon czy Doom Cannon, nie będąc zniszczonymi lub otrzymując poważnych obrażeń.
- Używając Ice Shields, możesz ochronić Zooka przed śmiercią od Mortar’ów lub Sniper Towers.
- Umiejętność jest bezskuteczna przeciwko wieżom, które powodują ciągłe obrażenia jak Flamethrower, ponieważ ich niskie obrażenia na strzał sprawiają, że Ice Shields służą jedynie jako dodatkowe punkty życia; nie negują niewielkich szkód.
Statystyki
Zasięg umiejętności![]() |
---|
? |
Ilość użyć![]() |
Koszt energii![]() |
Łączny koszt energii![]() |
---|---|---|
1 | 6 | 6 |
2 | 14 | 20 |
3 | 22 | 42 |
4 | 30 | 72 |
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Second Wind

Informacje
- Second Wind to jedna z trzech Bohaterskich Umiejętności Dr. Kavan.
- Ożywia jednostki, które poległy w bitwie.
- Zmartwychwstałe jednostki będą świecić się na fioletowo. Nie liczą się do rozmieszczonych oddziałów.
Informacje
- Second Wind to jedna z trzech umiejętności Dr. Kavan.
- Ożywia jednostki, które wcześniej zostały pokonane w bitwie.
- Zmartwychwstałe jednostki będą się świecić na fioletowo. Nie liczą się do rozmieszczonych jednostek; jedynie oryginalne jednostki, które zostały zabite, będą się liczyć do rozmieszczonych jednostek. Jeżeli ożywione jednostki zostaną pokonane, nie będą się liczyć do ofiar.
- Priorytet ożywionych jednostek zależy od ich zabicia. Niedawno zabite jednostki zostaną ożywione. Na przykład, jeżeli zabito dwóch Heavy i dwie Zooki w tej kolejności, a umiejętność zostanie użyta na poziomie 1, to Dr. Kavan ożywi dwie Zooki i jednego Heavy.
- Jeżeli duża jednostka jest niemożliwa do ożywienia lub nie ma wystarczającej liczby zabitych jednostek, to Dr. Kavan stworzy Rifleman’ów aby zapełnić brakujące miejsce. Na przykład, jeżeli zabito Grenadier i dwie Zooki w tej kolejności, a umiejętność na poziomie 1 zostanie użyta, to Dr. Kavan ożywi dwie Zooki i stworzy 4 Rifleman’ów.
- Ożywione jednostki mają takie same statystyki jak oryginalne i reagują na Flary. Mogą także zostać uleczeni przez samego Dr. Kavana. Będą na polu bitwy, dopóki nie zostaną zniszczone przez wieżyczki albo bitwa się skończy. Jeżeli zostanie wydany „Odwrót”, to zostaną na polu bitwy i odwrócą uwagę wroga, podobnie jak Critters.
- Ożywione jednostki nie wracają na Landing Craft, nawet jeżeli przeżyją bitwę. Oryginalne jednostki będą musiały zostać wytrenowane.
Strategia użycia
- Użyj Second Wind po rozpoczęciu bitwy, aby walczyć z dodatkowymi Rifleman’ami, którzy mogą wzmocnić twoją armię na cały atak, zwłaszcza jeśli twoja armia zawiera już Strzelców.
- W przypadku odwrotu, Second Wind może być użyty do ożywienia poległych żołnierzy, którzy będą stać wokół rozkojarzonych wież, aby odwrócić ich uwagę, by „normalne” jednostki mogły powrócić na statek.
Statystyki
Poziom![]() |
Ilość ożywionych jednostek![]() |
Koszt ulepszenia![]() |
Czas ulepszenia![]() |
Natychmiast![]() |
Wymagany poziom bohatera![]() |
---|---|---|---|---|---|
1 | 8 | N/A | N/A | N/A | 3 |
2 | 10 | 8 | 8h | 119 | 6 |
3 | 12 | 16 | 16h | 202 | 9 |
4 | 14 | 32 | 1d 8h | 339 | 13 |
5 | 16 | 64 | 2d 16h | 572 | 17 |
Ilość użyć![]() |
Koszt energii![]() |
Łączny koszt energii![]() |
---|---|---|
1 | 8 | 8 |
2 | 18 | 26 |
3 | 28 | 54 |
4 | 38 | 92 |
—————————————————————————–
Strategia ataku
Jako bohater, który leczy innych, Dr. Kavan jest prawdopodobnie najbardziej wszechstronnym bohaterem. Można o nim śmiało powiedzieć, że jest super medykiem, który najlepiej sprawdza w atakach, gdzie są potężne wieże i potrzeba leczenia armii do pokonania wroga.
Różnice pomiędzy ulepszeniami
Co ulepszenie, życie Dr. Kavan wzrasta o 6%, leczenie na sekundę o 4% i punkty procentowe redukcji obrażeń o 0.3% (nie licząc ostatniego ulepszenia.
Prędkość ruchu![]() |
Zasięg leczenia![]() |
Szybkość leczenia![]() |
Poziom bazy potrzebny![]() |
Bohaterska Moc Pasywna![]() |
Czas trwania BMP![]() |
---|---|---|---|---|---|
Umiarkowana / 280 | Krótki / 2 kratki | 0.6 sec | 7 | Galvanizing Presence | 6 sekund |
Cpt. Everspark
Informacje
- Cpt. Everspark jest bohaterką, która wspiera twoje jednostki w bitwie używając swoich umiejętności.
- Aby ją odblokować, musisz pokonać Colonel Gearheart na 45 poziomie. [Notatka: Aby odnaleźć bazę, potrzeba mieć Radar na 15 poziomie i 93 różne odkryte terytoria.]
- W walce jest strzelcem, który zadaje obrażenia przeciwnikom za pomocą dalekosiężnego elektrycznego pioruna.
- Jej Bohaterska Moc Pasywna to Robot Overlord, która sprawia, że co kilka sekund pojawiają się grupki małych robotów.
Bohaterskie Umiejętności
Podobnie jak Gunboat Weaponry (umiejętności Gunboat’a, np. apteczka, bomba, flara, itd.), Bohaterskie Umiejętności mogą zostać użyte podczas bitwy kosztem energii z Gunboat’u. Twój bohater może mieć jedną aktywną umiejętność w czasie bitwy. Umiejętność może zostać użyta więcej niż jeden raz, ale z każdym użyciem rośnie koszt energii do ponownego użycia.
Umiejętności Cpt. Everspark
Critter Swarm

Informacje
- Critter Swarm jest Bohaterską Umiejetnością, która może zostać użyta w walce przez Cpt. Everspark.
- Bohaterska wypuszcza kilka critterów, które atakują i odwracają uwagę budynków.
- Każde użycie kosztuje 7 Energii więcej od poprzedniego, zaczynając od początkowego kosztu 8 Energii.
Strategia użycia
- Jeżeli zamierzasz użyć Critters kilka razy w trakcie walki, użyj tej umiejętności, aby zaoszczędzić Energię. Na poziomie 4 i 5 tej umiejętności, sprawia ona, że pojawia się więcej Critter’ów niż z tej samej umiejętności z Gunboat’u na najwyższym poziomie. Oznacza to, że użycie Critter Swarm może być lepsze niż użycie Critters z Gunboat’u, ponieważ użycie umiejętności może być tańsze niż użycie Critters z statku.
- Można tej umiejętności używać zanim odblokuje się wersję Gunboat’ową.
- Jednakże, wadą Critter Swarm jest to, że pojawiają się wokół Cpt. Everspark i z miejsca, gdzie ta umiejętność została użyta przez bohaterkę, w przeciwieństwie do Critters z Gunboat’u, które można postawić wszędzie. Oznacza to, że Critter Swarm nie może być zawsze użyty w ten sam sposób, co Gunboat Critters; na przykład, Gunboat Critters mogą zostać umieszczone za Lazor Beam, aby odwrócić jego uwagę od trafienia twoich żołnierzy, ale Critter’y zrodzone z Critter Swarm nie mogą tego zrobić, ponieważ zostały zrodzone w pobliżu Cpt. Everspark, która prawdopodobnie znajdzie się w twojej armii.
Statystyki
Prędkość ruchu robota![]() |
Życie robota![]() |
Obrażenia na sekundę![]() |
Zasięg ataku![]() |
Prędkość ataku![]() |
---|---|---|---|---|
400 | 400 | 135 | 90 | 0.5s |
Poziom![]() |
Ilość robotów![]() |
Koszt ulepszenia![]() |
Czas ulepszenia![]() |
Natychmiast![]() |
Wymagany poziom bohatera![]() |
---|---|---|---|---|---|
1 | 8 | N/A | N/A | N/A | 1 |
2 | 10 | 8 | 8h | 119 | 4 |
3 | 12 | 16 | 16h | 202 | 7 |
4 | 14 | 32 | 1d 8h | 339 | 9 |
5 | 16 | 64 | 2d 16h | 572 | 11 |
Ilość strzałów | Koszt energii![]() |
Łączny koszt energii![]() |
---|---|---|
1 | 8 | 8 |
2 | 15 | 23 |
3 | 22 | 45 |
4 | 29 | 74 |
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Explosive Charges

Informacje
- Explosive Charges to Bohaterska Umiejętność, która może zostać użyta w walce przez Cpt. Everspark.
- Kiedy umiejętność zostaje użyta, bohaterka rzuca bombę w najbliższe wieżyczki, która eksploduje i zadaje bardzo duże obrażenia. Niszczy także pobliskie budynki odłamkami.
- Każde użycie kosztuje 4 Energii więcej od poprzedniego, zaczynając od początkowego kosztu 6 Energii.
Strategia użycia
- Staraj się używać umiejętności, kiedy bohaterka będzie w pobliżu kluczowych wieżyczek jak Boom Cannon czy Shock Launchers, które stanowią poważny problem dla twoich jednostek, aby je szybko zniszczyć, zanim zrobią spustoszenie.
-
Może funkcjonować jako zamiennik Artillery lub Barrage, zwłaszcza gdy koszty energii obu są bardzo wysokie. Jednak jedną wadą jest to, że nie można wybrać celi, które są za daleko od Everspark.
Statystyki
Ilość użyć | Koszt energii![]() |
Łączny koszt energii![]() |
---|---|---|
1 | 6 | 6 |
2 | 10 | 16 |
3 | 14 | 30 |
4 | 18 | 48 |
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Universal Remote

Informacje
- Universal Remote to Bohaterska Umiejętność, która może zostać użyta w walce przez Cpt. Everspark.
- Kiedy umiejętność zostaje użyta, bohaterka zmierza do najbliższej wieżyczki (nie do Prototype Defense, MMG 9000 oraz Super Mortar 3000) i przejmuje nad nim kontrolę.
- Wieżyczka świeci na zielono, kiedy jest pod wpływem działania Universal Remote. Zaczyna ostrzeliwać wrogie budynki, a wieżyczki (wliczając Prototype Defense, MMG 9000 i Super Mortar 3000) zaczną atakować zhackowany budynek i budynki obronne, które mają martwe pole będą atakować kontrolowany budynek nawet jeżeli on znajduje się w martwym polu. (Mówiąc prościej, jak Mortar ma takie pole, w którym nie atakuje wrogów, a znajdzie się w nim zhackowana wieżyczka, to będzie ją atakować.)
- W momencie kiedy budynek jest kontrolowany przez Universal Remote, bonus do obrażeń zostanie „zaaplikowany” do wieżyczki, co oznacza, że będzie zadawać więcej obrażeń w trakcie kontroli niż normalnie. Budynek także traci „martwe pole”, jeżeli je miało, a pewne wieżyczki zyskują premię do zasięgu ataku jak Flamethrower.
- Jeżeli bohater straci kontrolę nad budynkiem, to wieżyczka będzie oszołomiona przez pewien czas zanim znowu zacznie atakować twoje jednostki.
- Każde użycie kosztuje 7 Energii więcej od poprzedniego, startując od początkowego kosztu 8 Energii.
- Zhackowane budynki mogą otrzymać obrażenia od Artillery, Barrages i Shock Bombs tak jak każdy żołnierz. Jednakże, Smoke Screen nie ukryje ich.
Strategia użycia
- Możesz użyć umiejętności na wieżyczki zadające duże obrażenia jak Boom Cannon, przez co szybko zniszczy inne budynki i podczas trwania tej umiejętności, twoje jednostki będą bezpieczne przed tą wieżyczką.
- Wieżyczka, która jest zhakowana przez zdolność, może służyć jako dodatkowy cel dla obrony wroga i jest podobna do Critters w tym zakresie. Podczas, gdy jest tylko jedna zhackowana wieżyczka, prawdopodobne jest to, że wieżyczka ma więcej zdrowia niż Critters i może otrzymać więcej obrażeń od takich budynków jak Machine Gun czy Flamethrower.
- Umiejętność może być szczególnie przydatna dla dalekonośnych wieżyczek jak Rocket Launcher, która nie znajduje się w pobliżu kluczowych wieżyczek i będzie mogła szybko namierzyć oraz zniszczyć budynki bez obawy o szybkie zniszczenie przez pozostałą obronę.
- Spróbuj użyć tej umiejętności na Shock Launchers. Mogą być użyte do oszołomienia innych wieżyczek i obrony twoich jednostek.
- Umiejętność będzie wyjątkowo użyteczna na trudniejszych Operacjach. Jako że życie budynków jest większe niż normalnie, oznacza to, że zhackowana wieżyczka będzie długo stać na „planszy”, nawet pod ostrzałem przez inne wieżyczki jak Boom Cannon.
- Grenadier dobrze współpracuje z tą umiejętnością, jeżeli kontrolowany budynek może zostać zniszczony w trakcie trwania zdolności. Może to być korzystne, jeżeli obrona będzie nadal działać po zakończeniu działania pilota.
- Jednakże bądź ostrożny, ponieważ jeżeli twoi Grenadierzy poruszają się obok wieżyczki (blisko niej), która jest pod twoją kontrolą, a budynek nadal stoi i efekt umiejętności się kończy, to Grenadierzy mogą zaatakować ten budynek i zginie wiele jednostek.
- Staraj się unikać użycia umiejętności blisko wieżyczki, która właśnie jest ulepszana. Nadal będzie celem jeżeli jest blisko obrony wroga, ale nie będzie atakować, ponieważ jest nieaktywna. Jednakże, obrona będzie celować w stronę przejętej wieżyczki.
- Należy zadbać o to, aby celowane mechanizmy obronne zostały zniszczone lub żołnierze oddalili się od niej, po tym jak ogłuszenie przestało działać. Żołnierze nie celują w obronę, na którą wpływ ma ta zdolność, a posiadanie jej od tyłu, gdy znajdują się głęboko w bazie, może okazać się kłopotliwe.
- Podczas korzystania z Grenadierów, jeśli kontrolowana obrona znajduje się w pobliżu innych budynków, może zostać zniszczona przedwcześnie lub potencjalnie w korzystnym czasie, np. kiedy twoi żołnierze będą przemykać obok niego. Pomyśl trochę strategicznie, aby Grenadierowie weszli w obronę we właściwym czasie.
Statystyki
Czas przejęcia![]() |
Czas oszołomienia![]() |
---|---|
15.0s | 4.0s |
Poziom![]() |
Bonus do obrażeń![]() |
Koszt ulepszenia![]() |
Czas ulepszenia![]() |
Natychmiast![]() |
Wymagany poziom bohatera![]() |
---|---|---|---|---|---|
1 | 100% | N/A | N/A | N/A | 3 |
2 | 125% | 8 | 8h | 119 | 6 |
3 | 150% | 16 | 16h | 202 | 9 |
4 | 175% | 32 | 1d 8h | 339 | 11 |
5 | 200% | 64 | 2d 16h | 572 | 13 |
Ilość użyć | Koszt energii![]() |
Łączny koszt energii![]() |
---|---|---|
1 | 8 | 8 |
2 | 15 | 23 |
3 | 22 | 45 |
4 | 29 | 74 |
—————————————————————————–
Strategia ataku
- Critter’y, które pojawiają się koło bohatera, mogą być bardzo użyteczne w walce przeciwko wieżom, które atakują pojedynczo jak Boom Cannon lub też do ataku przeciwko wieżom, które atakują masowo jak Flamethrower. (Critter’y mają większy zasięg niż Flamethrower więc to jest jeden z najlepszych jednostek do walki)
- Jako że Cpt. Everspark ma większy zasięg niż Sgt. Brick, ona lepiej się nadaje do walki z armiami, w których podstawą są czołgi. W przeciwności do Sgt. Brick, ona może stać za czołgami, jednakże jest mniej odporna na strzały przeciwnika.
Różnice pomiędzy ulepszeniami
Co ulepszenie, życie Cpt. Everspark wzrasta o 6%, obrażenia na sekundę o 6% i szybkość pojawiania się Critter’ów zostaje zwiększona o 0.1 sekundę.
Statystyki
Jak widzieliście, ci bohaterowie są naprawdę trudni do ulepszenia ze względu na cenę oraz czas. Tutaj omówiłem prawie wszystkich bohaterów oprócz tego najnowszego, o którym będzie osobny artykuł. Mam nadzieję, że ten szczegółowy opis czy też lista spodobała Wam się. Tak więc, do zobaczenia w następnym artykule. 🙂