Jak wiadomo wszem i wobec, w Boom Beach są bohaterowie. Wszyscy pomagają twojej armii w jakiś sposób, jedni leczą jednostki, zaś inni niszczą budynki lub dają buffy, w każdym razie są bardzo użyteczni i przydatni. Ale tak naprawdę co oni robią? W tym artykule postaram się przedstawić bohaterów i ich umiejętności, tak więc zaczynajmy.

🐥Sgt. Brick

🐥

„Będąc za długo samą na wyspie, Sgt. Brick jest gotowa do ponownej walki z Blackguard”

Informacje:

  • Sgt. Brick jest bohaterką, która może Tobie pomóc w walce z jej umiejętnościami.
  • Kiedy ulepszysz bazę na 4 poziom, otrzymujesz możliwość odbudowy Derelict Hut w rogu twojej wyspy. Jak to zrobisz, odblokujest Sgt. Brick.
  • Jako bohaterka, nie potrzebuje czasu lub monet do treningu. Jeżeli ona polegnie w walce, ona pojawi się w Hero Hut po bitwie, całkowicie uzdrowiona i gotowa do kolejnej bitwy.
  • W walce jest strzelcem, który strzela szybkimi seriami nabojów z jej broni. Ona może wystrzelić 15 nabojów, zanim będzie musiała przeładować.
  • Jej Bohaterska Moc Pasywna (Hero Perk) to Grenade Spammer, który sprawia, że za każdym razem, kiedy ona zacznie atakować nowy budynek, rzuca granatem zadający duże obrażenia.

Bohaterskie Umiejętności

Podobnie jak Gunboat Weaponry (umiejętności Gunboat’a, np. apteczka, bomba, flara, itd.), Bohaterskie Umiejętności mogą zostać użyte podczas bitwy kosztem energii z Gunboat’u. Twój bohater może mieć jedną aktywną umiejętność w czasie bitwy. Umiejętność może zostać użyta więcej niż jeden raz, ale z każdym użyciem rośnie koszt energii do ponownego użycia.


Umiejętności Sgt. Brick


 

Cluster Grenade

„Rzucając Cluster Grenade w najbliższy budynek nie dość, że wybucha, to jeszcze niszczy obszar za celem za pomocą eksplodujących pocisków.”

Informacje

  • Cluster Grenade to Bohaterska Umiejętność, która może zostać użyta w bitwie przez Sgt. Brick.
  • Ta umiejętność sprawia, że granat rzucony w budynek uruchamia pierwszą powłokę, która w znacznym stopniu uszkadza swój cel, a następnie wypuszcza mniejsze pociski, które niszczy obszar za celem.
  • Może zostać użyta do zniszczenia Min, Wybuchowych Min i Oszałamiających Min.
  • Każde użycie kosztuje 3 energii więcej od poprzedniego, startując od początkowego kosztu 3 energii.

Strategia użycia

  • Jako że Cluster Grenade jest tani w porównaniu do Barrage, warto rożważyć jej użycie jako alternatywy.
  • Cluster Grenade wystrzeliwuje wiele pocisków w dość dużym obszarze przed twoimi oddziałami, więc może być przydatny do niszczenia min.

Statystyki

Ilość pocisków
16
Poziom
Level
Obrażenia granatu
Damage
Obrażenia pocisków
Damage
Koszt ulepszenia
Icon resource scrap
Czas ulepszenia
Stopwatch
Natychmiast
Diamond
Wymagany poziom bohatera
Level
1 862 87 N/A N/A N/A 1
2 1,309 131 8 8h 119 4
3 1,988 199 16 16h 202 8
4 3,017 302 32 1d 8h 339 12
5 4,580 458 64 2d 16h 572 16
Ilość użyć Koszt energii
Ammo
Łączny koszt energii
Ammo
1 3 3
2 6 9
3 9 18
4 12 30
Iron Will

„Zmniejsza otrzymywane obrażenia przez jednostki przez pewien czas.”

Informacje

  • Iron Will to Bohaterska Umiejętność, która może zostać użyta w bitwie przez Sgt. Brick.
  • Ona tworzy duży obszar, w którym centrem jest bohater a znajdujące się jednostki dostają buffa w postaci 50% (Umiejętność na 1 poziomie) zmniejszonych obrażeń. (dokładna tabelka znajduje się poniżej)
  • Każde użycie kosztuje 12 więcej Energii od poprzedniego, startując od początkowego kosztu 6 Energii.

Strategia użycia

  • Staraj się zachować zdolność do momentu, kiedy oddziały zbliżą się do części bazy z większością budynków obronnych, aby zapewnić im jak najdłuższą żywotność, ponieważ koszt umiejętności wzrasta drastycznie po każdym użyciu.
  • Używaj ją, aby zmniejszyć ilość obrażeń od mocnych wież jak Boom Cannon. Oznacza to, że twoje jednostki wytrzymają kilka strzałów więcej, ale zdobędą czas potrzebny do zniszczenia wieży.
  • Może zostać użyta by wspomóc słabsze jednostki takie jak Rifleman (podstawowy żołnierz) czy Zooka (ta z bazooką) przejść przez miny otrzymując mniej obrażeń lub zwiększyć ich odporność na obrażenia od Machine Guns i Flamethrowers.

Ciekawostki

  • Ta Bohaterska Umiejętność ma tą samą nazwę co pewne osiągnięcie. (Iron Will – osiągnięcie dotyczące zabierania żelaża)
  • Ikona Umiejętności ma insygnia Sierżant na tarczy, wskazując stopień rangi gracza. Tarcza i skierowane do dołu strzałki wskazują zmniejszenie obrażeń.

Statystyki

Zasięg umiejętności
Trigger Radius
10 kratek
Poziom
Level
Czas trwania
Stopwatch
Redukcja obrażeń
Protect
Koszt ulepszenia
Icon resource scrap
Czas ulepszenia
Stopwatch
Natychmiast
Diamond
Wymagany poziom bohatera
Level
1 6.0s 50% N/A N/A N/A 2
2 7.0s 53% 8 8h 119 4
3 8.0s 55% 16 16h 202 9
4 9.0s 57% 32 1d 8h 339 13
5 10.0s 60% 64 2d 16h 572 17
Ilość użyć Koszt energii
Ammo
Łączny koszt energii
Ammo
1 6 6
2 18 24
3 30 54
4 42 96
Battle Orders

„Zwiększa obrażenia i prędkość ruchu pobliskich jednostek na pewien czas.”

Informacje

  • Battle Orders to Bohaterska Umiejętność, która może zostać użyta w bitwie przez Sgt. Brick.
  • Ona tworzy duży obszar, w którym centrem jest bohater a znajdujące się jednostki dostają buffa w postaci zwiększonych obrażeń i prędkości ruchu na pewien czas.
  • Każde użycie kosztuje 12 więcej Energii od poprzedniego, startując od początkowego kosztu 6 Energii.

Strategia użycia

  • Ta umiejętność może być najbardziej pomocna, gdy twoja armia dotrze do szczególnie uzbrojonej bazy. Użyj jej, aby pomóc armii zniszczyć szybciej niebezpieczny obszar.
  • Użyj jej do ataków na kwaterę główną, by zwiększyć obrażenia swoich jednostek i szybciej pokonać przeciwnika.
  • Podczas ataku na przeciwnika z strategią zamglonych Zook, weź też Sgt. Brick, która zwiększy ilość obrażeń jednostkom po opadnięciu mgły. Jednakże trzeba uważać na „spacery”, gdyż Sgt. Brick jest szybsza niż Zooka.
  • Jako że ta umiejętność nie wpływa na zwiększenie redukcji obrażeń, warto stawiać Medyków, żeby zwiększyć żywotność swoich jednostek.
  • Umiejętność może pomóc jednostkom, takich jak Zooka, odsunąć się od pocisku Mortaru zanim on uderzy.

 

Statystyki

Czas trwania
Stopwatch
Zasięg umiejętności
Trigger Radius
8.0 sek 10 kratek
Poziom
Level
Bonus do prędkości ruchu
Speed
Bonus do obrażeń
Damage
Koszt ulepszenia
Icon resource scrap
Czas ulepszenia
Stopwatch
Natychmiast
Diamond
Wymagany poziom bohatera
Level
1 40% 15% N/A N/A N/A 3
2 42% 17% 8 8h 119 6
3 45% 19% 16 16h 202 10
4 47% 22% 32 1d 8h 339 14
5 50% 25% 64 2d 16h 572 18
Ilość użyć Koszt energii
Ammo
Łączny koszt energii
Ammo
1 6 6
2 18 24
3 30 54
4 42 96

 

—————————————————————————–

Strategia ataku

Tak jak Sgt. Brick posiada umiejętności dające różne premie jednostkom na dużej powierzchni, ona najlepiej współpracuje z armiami, które mają dużo żołnierzy, takich jak Heavy czy Zooka. Im większa liczba jednostek w armii, tym wzrasta działanie jej umiejętności.

Generalnie, nie warto używać jej z czołgami. Jej krótszy dystans sprawia, że ona musi iść pierwsza do ataku, co przekłada się na jej czas walki. Chodzi tu o to, że ona podejdzie bliżej do budowli, przez co może zostać zaatakowana przez Sniper Tower i zginąć, kiedy to czołgi nie dostaną wcale obrażeń.

Różnice pomiędzy ulepszeniami

Co ulepszenie, życie Sgt. Brick wzrasta o 8%, obrażenia na sekundę o 10% i obrażenia od granatów o 8.2%.

Statystyki

Prędkość ruchu
Speed
Zasięg ataku
Range
Szybkość ataku
Artillery
Poziom bazy potrzebny
HQ Icon
Hero Perk
GoldStar
Umiarkowana / 220 Średni / 7.2 Kratek 1.875 Przeładowanie; 0.075s Strzelając nabojami w salwie 4 Grenade Spammer
Poziom
Level
Życie
Hitpoint
Obrażenia na sekundę
Damage
Obrażenia na strzał
Damage
Obrażenia od granatu
GoldStar
Koszt ulepszenia
Gold
Czas ulepszenia
Stopwatch
Natychmiastowe ulepszenie
Diamond
Wymagany poziom bazy
HQ Icon
1 1,000 110 8.25 320 N/A N/A N/A 4
2 1,080 121 9.07 350 25,000 6h 125 4
3 1,170 133 9.97 370 38,000 7h 147 5
4 1,260 146 10.95 410 82,000 9h 201 6
5 1,360 161 12.07 440 156,000 11h 258 7
6 1,470 177 13.27 470 248,000 13h 315 8
7 1,590 195 14.62 510 432,000 16h 411 9
8 1,710 214 16.05 560 643,000 18h 495 10
9 1,850 236 17.7 600 643,000 18h 495 10
10 2,000 259 19.42 650 912,000 20h 590 11
11 2,160 285 21.37 700 912,000 20h 590 12
12 2,330 314 23.55 760 1,134,000 22h 669 13
13 2,520 345 25.87 820 1,652,000 1d 1h 823 14
14 2,720 380 28.5 890 2,160,000 1d 3h 958 15
15 2,940 418 31.35 960 2,160,000 1d 3h 958 16
16 3,170 459 34.42 1,040 2,160,000 1d 3h 958 16
17 3,430 505 37.87 1,130 3,020,000 1d 7h 1,173 17
18 3,700 556 41.7 1,220 4,100,000 1d 10h 1,412 18
19 4,000 612 45.9 1,320 4,100,000 1d 10h 1,412 19
20 4,320 673 50.47 1,430 5,080,000 1d 13h 1,615 20
21 4,660 740 55.5 1,550 5,780,000 1d 15h 1,757 21
22 5,030 814 61.05 1,670 6,900,000 1d 17h 1,960 22

🐥 Dr. Kavan

🐥

„Lata spędzone w dżungli miały wyraźny wpływ na Dr. Kavan. Teraz on używa naturalnych olejków do oczyszczania wąsów.”

Informacje

  • Dr. Kavan jest bohaterem, który wspiera twoje jednostki w bitwie używając swoich umiejętności.
  • Aby go odblokować, musisz pokonać Hammerman’s HQ na 25 poziomie. [Notatka: Aby odnaleźć tą bazę, potrzeba mieć Radar ulepszony na 7 poziom.]
  • Jako leczący bohater, on nie zadaje żadnych obrażeń. Podobnie do apteczek, on także leczy twoje jednostki.
  • Jako bohater, nie potrzebuje czasu lub monet do treningu. Jeżeli on polegnie w walce, on pojawi się w Hero Hut po bitwie, całkowicie uzdrowiony i gotowy do kolejnej bitwy.
  • Jego Bohaterska Moc Pasywna to Galvanizing Presence, która sprawia, że redukuje obrażenia zadane jednostkom, lecząc je przez krótki czas.

Bohaterskie Umiejętności

Podobnie jak Gunboat Weaponry (umiejętności Gunboat’a, np. apteczka, bomba, flara, itd.), Bohaterskie Umiejętności mogą zostać użyte podczas bitwy kosztem energii z Gunboat’u. Twój bohater może mieć jedną aktywną umiejętność w czasie bitwy. Umiejętność może zostać użyta więcej niż jeden raz, ale z każdym użyciem rośnie koszt energii do ponownego użycia.


Umiejętności Dr. Kavan


 

Crystal Critters

„Zwalnia masy kryształowych robotów, które leczą ranne jednostki i znikają po krótkim czasie.”

Informacje

  • Crystal Critters to Bohaterska Umiejętność, która może zostać użyta w walce przez Dr. Kavan.
  • Sprawia, że pojawia się grupa zielonych robotów, które leczą jednostki.
  • Te roboty pojawiają się na krótki czas i w tym czasie mogą zostać zniszczone przez obronę przeciwnika. Jednakże, mają więcej życia niż normalne Critters. (Gunboat Weaponry)
  • W przeciwności do Dr. Kavan, ich leczenie nie daje jednostkom Galvanizing Presence; nie mają mocy redukowania obrażeń.
  • Umiejętność na początku kosztuje 8 energii i z każdym użyciem, jej koszt wzrasta o 7 energii.

Strategia użycia

Używaj Crystal Critters kiedy twoje jednostki potrzebują dodatkowego leczenia. Roboty błyskawicznie uleczą jednostki w trakcie ich krótkiego życia.

Statystyki

Szybkość ruchu
Speed
Życie
Hitpoint
Ilość odnowionego życia na sekundę
Heal Iconr
Zasięg leczenia
Range
Szybkość leczenia
Heal Iconr
Czas życia
Stopwatch
? 2,500 30 ? ? 15.0s
Poziom
Level
Ilość robotów
Troop Capacity
Koszt ulepszenia
Icon resource scrap
Czas ulepszenia
Stopwatch
Natychmiast
Diamond
Wymagany poziom bohatera
Level
1 4 N/A N/A N/A 1
2 6 8 8h 119 4
3 8 16 16h 202 7
4 10 32 1d 8h 339 9
5 12 64 2d 16h 572 11
Ilość użyć
Number
Koszt energii
Ammo
Łączny koszt energii
Ammo
1 8 8
2 15 23
3 22 45
4 29 74
Ice Shields

„Daje żołnierzom wokół bohatera tymczasowe tarcze, które absorbują obrażenia, dopóki nie zostaną zniszczone. Nadmiar obrażeń od strzał, które zniszczą tarczę, zostają zignorowane.”

Informacje

  • Ice Shields to Bohaterska Umiejętność, która może zostać użyta w walce przez Dr. Kavan.
  • Kiedy zostaje użyta, Dr. Kavan tworzy lodowe tarcze na każdej pobliskiej jednostce, tak jak Critter’y i on sam. Te tarcze mają mało życia, ale ignorują nadmiar obrażeń.
  • Zdrowie tarcz zmniejsza się wraz z upływem czasu.

Strategia użycia

  • Możesz użyć Ice Shields do ochrony swoich jednostek przed mocnymi wieżami jak Boom Cannon czy Doom Cannon, nie będąc zniszczonymi lub otrzymując poważnych obrażeń.
  • Używając Ice Shields, możesz ochronić Zooka przed śmiercią od Mortar’ów lub Sniper Towers.
  • Umiejętność jest bezskuteczna przeciwko wieżom, które powodują ciągłe obrażenia jak Flamethrower, ponieważ ich niskie obrażenia na strzał sprawiają, że Ice Shields służą jedynie jako dodatkowe punkty życia; nie negują niewielkich szkód.

Statystyki

Zasięg umiejętności
Trigger Radius
?
Poziom
Level
Czas trwania tarczy
Stopwatch
Życie tarczy
Protect
Koszt ulepszenia
Icon resource scrap
Czas ulepszenia
Stopwatch
Natychmiast
Diamond
Wymagany poziom bohatera
Level
1 8.0s 140 N/A N/A N/A 2
2 8.5s 220 8 8h 119 5
3 9.0s 300 16 16h 202 8
4 9.5s 380 32 1d 8h 339 12
5 10.0s 460 64 2d 16h 572 16
Ilość użyć
Number
Koszt energii
Ammo
Łączny koszt energii
Ammo
1 6 6
2 14 20
3 22 42
4 30 72
Second Wind

„Tymczasowo ożywia zmarłych żołnierzy. Ci, którzy polegli w bitwie jako ostatni, zostaną przywróceni do życia jako pierwsi. Jeżeli nie ma wystarczającej mocy do ożywienia dużego oddziału, zamiast nich pojawiają się Rifleman’i.”

Informacje

  • Second Wind to jedna z trzech Bohaterskich Umiejętności Dr. Kavan.
  • Ożywia jednostki, które poległy w bitwie.
  • Zmartwychwstałe jednostki będą świecić się na fioletowo. Nie liczą się do rozmieszczonych oddziałów.

Informacje

  • Second Wind to jedna z trzech umiejętności Dr. Kavan.
  • Ożywia jednostki, które wcześniej zostały pokonane w bitwie.
  • Zmartwychwstałe jednostki będą się świecić na fioletowo. Nie liczą się do rozmieszczonych jednostek; jedynie oryginalne jednostki, które zostały zabite, będą się liczyć do rozmieszczonych jednostek. Jeżeli ożywione jednostki zostaną pokonane, nie będą się liczyć do ofiar.
  • Priorytet ożywionych jednostek zależy od ich zabicia. Niedawno zabite jednostki zostaną ożywione. Na przykład, jeżeli zabito dwóch Heavy i dwie Zooki w tej kolejności, a umiejętność zostanie użyta na poziomie 1, to Dr. Kavan ożywi dwie Zooki i jednego Heavy.
  • Jeżeli duża jednostka jest niemożliwa do ożywienia lub nie ma wystarczającej liczby zabitych jednostek, to Dr. Kavan stworzy Rifleman’ów aby zapełnić brakujące miejsce. Na przykład, jeżeli zabito Grenadier i dwie Zooki w tej kolejności, a umiejętność na poziomie 1 zostanie użyta, to Dr. Kavan ożywi dwie Zooki i stworzy 4 Rifleman’ów.
  • Ożywione jednostki mają takie same statystyki jak oryginalne i reagują na Flary. Mogą także zostać uleczeni przez samego Dr. Kavana. Będą na polu bitwy, dopóki nie zostaną zniszczone przez wieżyczki albo bitwa się skończy. Jeżeli zostanie wydany „Odwrót”, to zostaną na polu bitwy i odwrócą uwagę wroga, podobnie jak Critters.
  • Ożywione jednostki nie wracają na Landing Craft, nawet jeżeli przeżyją bitwę. Oryginalne jednostki będą musiały zostać wytrenowane.

Strategia użycia

  • Użyj Second Wind po rozpoczęciu bitwy, aby walczyć z dodatkowymi Rifleman’ami, którzy mogą wzmocnić twoją armię na cały atak, zwłaszcza jeśli twoja armia zawiera już Strzelców.
  • W przypadku odwrotu, Second Wind może być użyty do ożywienia poległych żołnierzy, którzy będą stać wokół rozkojarzonych wież, aby odwrócić ich uwagę, by „normalne” jednostki mogły powrócić na statek.

Statystyki

Poziom
Level
Ilość ożywionych jednostek
Troop Capacity
Koszt ulepszenia
Icon resource scrap
Czas ulepszenia
Stopwatch
Natychmiast
Diamond
Wymagany poziom bohatera
Level
1 8 N/A N/A N/A 3
2 10 8 8h 119 6
3 12 16 16h 202 9
4 14 32 1d 8h 339 13
5 16 64 2d 16h 572 17
Ilość użyć
Number
Koszt energii
Ammo
Łączny koszt energii
Ammo
1 8 8
2 18 26
3 28 54
4 38 92

 

—————————————————————————–

Strategia ataku

Jako bohater, który leczy innych, Dr. Kavan jest prawdopodobnie najbardziej wszechstronnym bohaterem. Można o nim śmiało powiedzieć, że jest super medykiem, który najlepiej sprawdza w atakach, gdzie są potężne wieże i potrzeba leczenia armii do pokonania wroga.

Różnice pomiędzy ulepszeniami

Co ulepszenie, życie Dr. Kavan wzrasta o 6%, leczenie na sekundę o 4% i punkty procentowe redukcji obrażeń o 0.3% (nie licząc ostatniego ulepszenia.

Prędkość ruchu
Speed
Zasięg leczenia
Range
Szybkość leczenia
Heal Iconr
Poziom bazy potrzebny
HQ Icon
Bohaterska Moc Pasywna
GoldStar
Czas trwania BMP
GoldStar
Umiarkowana / 280 Krótki / 2 kratki 0.6 sec 7 Galvanizing Presence 6 sekund
Poziom
Level
Życie
Hitpoint
Ilość odnowionego życia na sekundę
Heal Iconr
Redukcja obrażeń
GoldStar
Koszt ulepszenia
Gold
Czas ulepszenia
Stopwatch
Natychmiast
Diamond
Wymagany poziom bazy
HQ Icon
1 800 36 5% N/A N/A N/A 7
2 850 37 5.3% 360,000 15h 377 7
3 900 39 5.6% 360,000 15h 377 8
4 950 40 5.9% 535,500 17h 451 9
5 1,010 42 6.2% 759,600 19h 538 10
6 1,070 44 6.5% 759,600 19h 538 11
7 1,130 46 6.8% 945,000 21h 610 12
8 1,200 47 7.1% 1,377,000 23h 740 13
9 1,280 49 7.4% 1,800,000 1d 2h 868 14
10 1,350 51 7.7% 1,800,000 1d 2h 868 15
11 1,430 53 8% 2,520,000 1d 5h 1,051 16
12 1,520 55 8.3% 3,420,000 1d 8h 1,263 16
13 1,610 58 8.6% 3,420,000 1d 8h 1,263 17
14 1,710 60 8.9% 4,230,000 1d 11h 1,445 18
15 1,810 62 9.2% 4,815,000 1d 12h 1,559 19
16 1,920 65 9.5% 4,815,000 1d 12h 1,559 20
17 2,030 67 9.8% 5,751,000 1d 15h 1,750 21
18 2,150 70 10% 6,408,000 1d 16h 1,869 22

🐥 Cpt. Everspark

🐥

Niektórzy ludzie po prostu uwielbiają gadżety. Cpt. Everspark ma to po mamie, która miała długą karierę w branży zbrojeniowej.

Informacje

  • Cpt. Everspark jest bohaterką, która wspiera twoje jednostki w bitwie używając swoich umiejętności.
  • Aby ją odblokować, musisz pokonać Colonel Gearheart na 45 poziomie. [Notatka: Aby odnaleźć bazę, potrzeba mieć Radar na 15 poziomie i 93 różne odkryte terytoria.]
  • W walce jest strzelcem, który zadaje obrażenia przeciwnikom za pomocą dalekosiężnego elektrycznego pioruna.
  • Jej Bohaterska Moc Pasywna to Robot Overlord, która sprawia, że co kilka sekund pojawiają się grupki małych robotów.

Bohaterskie Umiejętności

Podobnie jak Gunboat Weaponry (umiejętności Gunboat’a, np. apteczka, bomba, flara, itd.), Bohaterskie Umiejętności mogą zostać użyte podczas bitwy kosztem energii z Gunboat’u. Twój bohater może mieć jedną aktywną umiejętność w czasie bitwy. Umiejętność może zostać użyta więcej niż jeden raz, ale z każdym użyciem rośnie koszt energii do ponownego użycia.

 


Umiejętności Cpt. Everspark


 

Nie mylić z Critters, bronią Gunboat’u.
Critter Swarm

„Uwalnia duży rój robotów.”

Informacje

  • Critter Swarm jest Bohaterską Umiejetnością, która może zostać użyta w walce przez Cpt. Everspark.
  • Bohaterska wypuszcza kilka critterów, które atakują i odwracają uwagę budynków.
  • Każde użycie kosztuje 7 Energii więcej od poprzedniego, zaczynając od początkowego kosztu 8 Energii.

Strategia użycia

  • Jeżeli zamierzasz użyć Critters kilka razy w trakcie walki, użyj tej umiejętności, aby zaoszczędzić Energię. Na poziomie 4 i 5 tej umiejętności, sprawia ona, że pojawia się więcej Critter’ów niż z tej samej umiejętności z Gunboat’u na najwyższym poziomie. Oznacza to, że użycie Critter Swarm może być lepsze niż użycie Critters z Gunboat’u, ponieważ użycie umiejętności może być tańsze niż użycie Critters z statku.
  • Można tej umiejętności używać zanim odblokuje się wersję Gunboat’ową.
  • Jednakże, wadą Critter Swarm jest to, że pojawiają się wokół Cpt. Everspark i z miejsca, gdzie ta umiejętność została użyta przez bohaterkę, w przeciwieństwie do Critters z Gunboat’u, które można postawić wszędzie. Oznacza to, że Critter Swarm nie może być zawsze użyty w ten sam sposób, co Gunboat Critters; na przykład, Gunboat Critters mogą zostać umieszczone za Lazor Beam, aby odwrócić jego uwagę od trafienia twoich żołnierzy, ale Critter’y zrodzone z Critter Swarm nie mogą tego zrobić, ponieważ zostały zrodzone w pobliżu Cpt. Everspark, która prawdopodobnie znajdzie się w twojej armii.

 

Statystyki

Prędkość ruchu robota
Speed
Życie robota
Hitpoint
Obrażenia na sekundę
Damage
Zasięg ataku
Range
Prędkość ataku
Artillery
400 400 135 90 0.5s
Poziom
Level
Ilość robotów
Troop Capacity
Koszt ulepszenia
Icon resource scrap
Czas ulepszenia
Stopwatch
Natychmiast
Diamond
Wymagany poziom bohatera
Level
1 8 N/A N/A N/A 1
2 10 8 8h 119 4
3 12 16 16h 202 7
4 14 32 1d 8h 339 9
5 16 64 2d 16h 572 11
Ilość strzałów Koszt energii
Ammo
Łączny koszt energii
Ammo
1 8 8
2 15 23
3 22 45
4 29 74
Explosive Charges

„Rzuca dynamit z zapalnikiem czasowym, który zadaje duże obrażenia w najbliższe wieżyczki.”

Informacje

  • Explosive Charges to Bohaterska Umiejętność, która może zostać użyta w walce przez Cpt. Everspark.
  • Kiedy umiejętność zostaje użyta, bohaterka rzuca bombę w najbliższe wieżyczki, która eksploduje i zadaje bardzo duże obrażenia. Niszczy także pobliskie budynki odłamkami.
  • Każde użycie kosztuje 4 Energii więcej od poprzedniego, zaczynając od początkowego kosztu 6 Energii.

Strategia użycia

  • Staraj się używać umiejętności, kiedy bohaterka będzie w pobliżu kluczowych wieżyczek jak Boom Cannon czy Shock Launchers, które stanowią poważny problem dla twoich jednostek, aby je szybko zniszczyć, zanim zrobią spustoszenie.
  • Może funkcjonować jako zamiennik Artillery lub Barrage, zwłaszcza gdy koszty energii obu są bardzo wysokie. Jednak jedną wadą jest to, że nie można wybrać celi, które są za daleko od Everspark.

Statystyki

Poziom
Level
Initial Damage
Damage
Shrapnel Damage
Damage
Koszt ulepszenia
Icon resource scrap
Czas ulepszenia
Stopwatch
Natychmiast
Diamond
Wymagany poziom bohatera
Level
1 5,800 3,400 N/A N/A N/A 2
2 7,800 4,400 8 8h 119 5
3 9,800 5,400 16 16h 202 8
4 11,800 6,400 32 1d 8h 339 10
5 13,800 7,400 64 2d 16h 572 12
Ilość użyć Koszt energii
Ammo
Łączny koszt energii
Ammo
1 6 6
2 10 16
3 14 30
4 18 48
Universal Remote

„Hakuje najbliższą wieżyczkę i zmienia cel na inne budynki obronne na czas trwania tej umiejętności. Po wygaśnięciu efektu umiejętności, budynek jest ogłuszony na pewien czas. Nie dotyczy to prototypowych broni.”

Informacje

  • Universal Remote to Bohaterska Umiejętność, która może zostać użyta w walce przez Cpt. Everspark.
  • Kiedy umiejętność zostaje użyta, bohaterka zmierza do najbliższej wieżyczki (nie do Prototype Defense, MMG 9000 oraz Super Mortar 3000) i przejmuje nad nim kontrolę.
    • Wieżyczka świeci na zielono, kiedy jest pod wpływem działania Universal Remote. Zaczyna ostrzeliwać wrogie budynki, a wieżyczki (wliczając Prototype Defense, MMG 9000 i Super Mortar 3000) zaczną atakować zhackowany budynek i budynki obronne, które mają martwe pole będą atakować kontrolowany budynek nawet jeżeli on znajduje się w martwym polu. (Mówiąc prościej, jak Mortar ma takie pole, w którym nie atakuje wrogów, a znajdzie się w nim zhackowana wieżyczka, to będzie ją atakować.)
    • W momencie kiedy budynek jest kontrolowany przez Universal Remote, bonus do obrażeń zostanie „zaaplikowany” do wieżyczki, co oznacza, że będzie zadawać więcej obrażeń w trakcie kontroli niż normalnie. Budynek także traci „martwe pole”, jeżeli je miało, a pewne wieżyczki zyskują premię do zasięgu ataku jak Flamethrower.
    • Jeżeli bohater straci kontrolę nad budynkiem, to wieżyczka będzie oszołomiona przez pewien czas zanim znowu zacznie atakować twoje jednostki.
  • Każde użycie kosztuje 7 Energii więcej od poprzedniego, startując od początkowego kosztu 8 Energii.
  • Zhackowane budynki mogą otrzymać obrażenia od Artillery, Barrages i Shock Bombs tak jak każdy żołnierz. Jednakże, Smoke Screen nie ukryje ich.

Strategia użycia

  • Możesz użyć umiejętności na wieżyczki zadające duże obrażenia jak Boom Cannon, przez co szybko zniszczy inne budynki i podczas trwania tej umiejętności, twoje jednostki będą bezpieczne przed tą wieżyczką.
  • Wieżyczka, która jest zhakowana przez zdolność, może służyć jako dodatkowy cel dla obrony wroga i jest podobna do Critters w tym zakresie. Podczas, gdy jest tylko jedna zhackowana wieżyczka, prawdopodobne jest to, że wieżyczka ma więcej zdrowia niż Critters i może otrzymać więcej obrażeń od takich budynków jak Machine Gun czy Flamethrower.
  • Umiejętność może być szczególnie przydatna dla dalekonośnych wieżyczek jak Rocket Launcher, która nie znajduje się w pobliżu kluczowych wieżyczek i będzie mogła szybko namierzyć oraz zniszczyć budynki bez obawy o szybkie zniszczenie przez pozostałą obronę.
  • Spróbuj użyć tej umiejętności na Shock Launchers. Mogą być użyte do oszołomienia innych wieżyczek i obrony twoich jednostek.
  • Umiejętność będzie wyjątkowo użyteczna na trudniejszych Operacjach. Jako że życie budynków jest większe niż normalnie, oznacza to, że zhackowana wieżyczka będzie długo stać na „planszy”, nawet pod ostrzałem przez inne wieżyczki jak Boom Cannon.
  • Grenadier dobrze współpracuje z tą umiejętnością, jeżeli kontrolowany budynek może zostać zniszczony w trakcie trwania zdolności. Może to być korzystne, jeżeli obrona będzie nadal działać po zakończeniu działania pilota.
    • Jednakże bądź ostrożny, ponieważ jeżeli twoi Grenadierzy poruszają się obok wieżyczki (blisko niej), która jest pod twoją kontrolą, a budynek nadal stoi i efekt umiejętności się kończy, to Grenadierzy mogą zaatakować ten budynek i zginie wiele jednostek.
  • Staraj się unikać użycia umiejętności blisko wieżyczki, która właśnie jest ulepszana. Nadal będzie celem jeżeli jest blisko obrony wroga, ale nie będzie atakować, ponieważ jest nieaktywna. Jednakże, obrona będzie celować w stronę przejętej wieżyczki.
  • Należy zadbać o to, aby celowane mechanizmy obronne zostały zniszczone lub żołnierze oddalili się od niej, po tym jak ogłuszenie przestało działać. Żołnierze nie celują w obronę, na którą wpływ ma ta zdolność, a posiadanie jej od tyłu, gdy znajdują się głęboko w bazie, może okazać się kłopotliwe.
    • Podczas korzystania z Grenadierów, jeśli kontrolowana obrona znajduje się w pobliżu innych budynków, może zostać zniszczona przedwcześnie lub potencjalnie w korzystnym czasie, np. kiedy twoi żołnierze będą przemykać obok niego. Pomyśl trochę strategicznie, aby Grenadierowie weszli w obronę we właściwym czasie.

Statystyki

Czas przejęcia
Stopwatch
Czas oszołomienia
Stun
15.0s 4.0s
Poziom
Level
Bonus do obrażeń
Damage
Koszt ulepszenia
Icon resource scrap
Czas ulepszenia
Stopwatch
Natychmiast
Diamond
Wymagany poziom bohatera
Level
1 100% N/A N/A N/A 3
2 125% 8 8h 119 6
3 150% 16 16h 202 9
4 175% 32 1d 8h 339 11
5 200% 64 2d 16h 572 13
Ilość użyć Koszt energii
Ammo
Łączny koszt energii
Ammo
1 8 8
2 15 23
3 22 45
4 29 74

 

—————————————————————————–

Strategia ataku

  • Critter’y, które pojawiają się koło bohatera, mogą być bardzo użyteczne w walce przeciwko wieżom, które atakują pojedynczo jak Boom Cannon lub też do ataku przeciwko wieżom, które atakują masowo jak Flamethrower. (Critter’y mają większy zasięg niż Flamethrower więc to jest jeden z najlepszych jednostek do walki)
  • Jako że Cpt. Everspark ma większy zasięg niż Sgt. Brick, ona lepiej się nadaje do walki z armiami, w których podstawą są czołgi. W przeciwności do Sgt. Brick, ona może stać za czołgami, jednakże jest mniej odporna na strzały przeciwnika.

Różnice pomiędzy ulepszeniami

Co ulepszenie, życie Cpt. Everspark wzrasta o 6%, obrażenia na sekundę o 6% i szybkość pojawiania się Critter’ów zostaje zwiększona o 0.1 sekundę.

Statystyki

Prędkość ruchu
Speed
Zasięg ataku
Range
Szybkość ataku
Artillery
Wymagany poziom bazy
HQ Icon
Bohaterska Moc Pasywna
GoldStar
Ilość Critter
GoldStar
Maksymalna ilość Critter
GoldStar
Umiarkowana / 270 Daleki / 10.5 kratek 0.8s (1.0s pomiędzy strzałami w ten sam cel) 15 Robot Overlord 3 12
Poziom
Level
Życie
Hitpoint
Obrażenia na sekundę
Damage
Obrażenia na strzał
Damage
Szybkość pojawiania się Critter
GoldStar
Koszt ulepszenia
Gold
Czas ulepszenia
Stopwatch
Natychmiast
Diamond
Wymagany poziom bazy
HQ Icon
1 1,500 360 288 5.5s N/A N/A N/A 15
2 1,590 382 305.6 5.4s 903,000 1d 3h 649 15
3 1,690 404 323.2 5.3s 1,124,000 1d 3h 710 16
4 1,790 429 343.2 5.2s 1,637,000 1d 3h 836 16
5 1,890 454 363.2 5.1s 2,140,000 1d 7h 985 17
6 2,010 482 385.6 5.0s 2,996,000 1d 10h 1,193 17
7 2,130 511 408.8 4.9s 3,680,000 1d 10h 1,330 18
8 2,260 541 432.8 4.8s 4,066,000 1d 10h 1,406 18
9 2,390 574 459.2 4.7s 4,880,000 1d 13h 1,580 19
10 2,530 608 486.4 4.6s 5,486,000 1d 15h 1,704 19
11 2,690 645 516 4.5s 5,920,000 1d 15h 1,781 20
12 2,850 683 546.4 4.4s 6,380,000 1d 17h 1,873 21
13 3,020 724 579.2 4.3s 6,840,000 1d 17h 1,949 22

 

Jak widzieliście, ci bohaterowie są naprawdę trudni do ulepszenia ze względu na cenę oraz czas. Tutaj omówiłem prawie wszystkich bohaterów oprócz tego najnowszego, o którym będzie osobny artykuł. Mam nadzieję, że ten szczegółowy opis czy też lista spodobała Wam się. Tak więc, do zobaczenia w następnym artykule. 🙂

Napisz komentarz

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.