Wiele osób od dawna wyczekuje globalnej premiery Brawl Stars. Tymczasem grudniowy update z Clash Royale pozwoli tym, którzy jeszcze z grą nie mieli styczności, jej zasmakować!

Kilka nowości i piekielnie mocna reklama najświeższego tytułu od Supercell bezpośrednio w ich największym hicie. Tak zaprezentowane zostały właśnie nadchodzące zmiany w dzisiejszym Radio Royale. Najbliższa aktualizacja zapowiada się czymś naprawdę złożonym i warto z niej skorzystać, ponieważ część usprawnień wprowadzonych zostaja tylko na czas określony.

Pierwszą i chyba najbardziej wyczekiwaną nowością jest coś, co dla ułatwienia można nazwać skinami. Choć wydawca opierał się im jak tylko mógł, tłumacząc niechęć do owego zabiegu zbytnim zwiększeniem gabarytów aplikacji, w końcu znaleźli złoty środek. Od teraz gracze będą mogli cieszyć oko nieco większą rozmaitością wizualizacji poszczególnych jednostek.
Star Levels, które można będzie zdobywać po ulepszeniu danej karty na poziom maksymalny, będą wprowadzać na niej zmiany kosmetyczne.
Poziom pierwszy zmieniać ma animację spawnu jednostek i dodawać złotą ramkę. Poziom drugi wprowadza zmiany wyglądu samej karty. Poziom trzeci zaś przenosi te zmiany wizualne jeszcze wyżej. W przyszłości pojawiać się będą dalsze możliwości rozwoju jednostek. Część z nich możecie zaobserwować poniżej:

Gwiazdki zdobywać będzie można po ulepszeniu King Tower na poziom 13. Jest to więc udoskonalenie skierowane głównie dla starszych graczy, którzy stracili w grze pewną celowość. Gdy aktualizacja wejdzie w życie, każdy donate lub updgrade karty będzie przydzielał graczom Star Points, w miejsce poziomu konta. Punkciki te będzie można przeznaczyć na upiększenie wybranych przez Was jednostek, budynków lub zaklęć. Koszty są na ten moment niewiadomą.

Następną zmianą, z którą nie każdy się na ten moment zgadza, jest wprowadzenie na stałe możliwości zmiany nicku za gemy. Wiele osób żywi nadzieję, że wydatek będzie mało opłacalny. Jakie jest Wasze zdanie na ten temat? Wypowiedzcie się w komentarzach ☺

Dodatkowo nadchodzi zmora wszystkich trade’owiczów… Drodzy Panowie i Drogie Panie – od tego momentu obie strony dokonujące wymiany kart będą musiały posiadać Token. Tak, moi mili, opcja jednostronnej wymiany wypada z rynku. Jednocześnie jednak, by nie było za ciężko, częstotliwość wypadania żetonów będzie ponad dwukrotnie większa. Sprawiedliwość i sensowność tego zabiegu oceńcie sami.

Skoro tokenów ma być więcej, to musi się zmienić też projekt Clan War Bounties. Oprócz opisanej w powyższym akapicie zmiany, do worków z wojennymi łupami dołączą też gemy. Satysfakcjonujące? Z pewnością!

Uważacie, że wprowadzenie płatnych emotikonów było ze strony Supercell zdzierstwem? Prawdopodobnie Waszą opinię podziela wielu i słowa te dotarły do samego wydawcy, odbijając się echem od ścian jego fińskich włości. Dlatego też, w wianuszku zmian, pojawiła się drobna i tutaj. Umożliwi ona zakup ikon za gemy. Zabieg ten jednak wyłącznie adaptuje czerpanie korzyści finansowych do bardziej przystępnej dla oka gracza formy. Komu bowiem nie będzie żal własnoręcznie zdobytego, drogocennego surowca na zabawkę, z której nie czerpie wymiernych korzyści?

Turnieje. Stare, ograne setki razy, pozbawione głębszego sensu i nie dające większych korzyści turnieje. Któż z nas nie marzył o tym, my nadano im rozmaitości? I tu Supercell wyszedł nam wreszcie naprzeciw.
Przed Wami dwa nowe tryby. Jeden będący odświeżeniem starego, drugi zaś całkiem świeży.
Od tej pory turnieje globalne, stawiane odgórnie i dostępne dla każdego, bez limitów – będą miały system kumulacyjny, który będzie przybliżał gracza do coraz większej nagrody za każdy wygrany mecz. Po drodze napotkacie darmowe fanty. Jeżeli nie uda się odblokować wszystkich – będzie można zdobyć pozostałość za gemy po zakończeniu turnieju.
Żeby nie było zbyt banalnie – na graczy, którzy staną na czele listy turniejowej, czekać będą ekskluzywne bonusy. Kto jednak przegra 3x, wypada!
Drugą opcją będą kameralne turnieje stawiane przez graczy, w których założyciel będzie mógł dostosować wszystkie parametry – począwszy od ilości zawodników, przez poziom King Tower i czas trwania zawodów, aż po tryb gry.

Jak turnieje, to też wyzwania. Na naszej grupie nie raz widać było głosy niezadowolenia monotonią wrzucanych cyklicznie do gry challenge’y. Modyfikacje, które mają nadejść, nie zmienią tego w zupełności, z pewnością jednak ułatwią osiągnięcie wyższych wyników. Dodana zostanie bowiem opcja „kontynuuj„. Nie sposób jest się nie domyślić, jak będzie działać. Przegrywacie? Jeden przycisk i po sprawie. Wasza tablica wyników zostaje wyczyszczona z porażek, a wy wracacie do gry w miejscu, w którym odpadliście. Jaki w tym haczyk? Przekonamy się już niebawem.

A teraz coś dla liderów i ludzi, którzy wciąż szukają swego miejsca. W Waszym klanie jest mało członków? Martwicie się reklamą, nie wiecie jak pozyskać nowe dusze? W nowym systemie odnajdowanie ingame’owych społeczności stanie się zdecydowanie łatwiejsze.
Dodatkowo dodana zostanie opcja dodawania do znajomych po rozegraniu meczu 2v2.

Mega Lightning Chest. Nazwa brzmi znajomo, nieprawdaż? Czym ma się różnić od tradycyjnego Lightning Chesta? Gabarytami. Ta skrzynia zdecydowanie bardziej napełni Wasze sakiewki. Wchodzi w miejsce Super Magical Chesta i jej zawartość ma być zasadniczo taka sama. Jedyna różnica to aż do 8 możliwości wymiany kart.
Jeżeli w Waszym cyklu jest aktualnie SMC wstrzymajcie się z ich otwieraniem, ponieważ zostanie podmieniona na nowy, bardziej wartościowy produkt.

Jednymi z dodatkowych informacji, jakie zostały podane, jest zapowiedź nowych (ponoć lepszych) skrzynek, wprowadzenie Mega Lightning Chesta kosztem Super Magical Chesta oraz przyspieszenie rzucanych w klanach requestów.

A na koniec coś dla niecierpliwych miłośników Brawl Stars, czyli… Heist w Clashu! Tryb będzie bazować na lokalnych postaciach, oparty jednak jest na identycznych zasadach, jak w pokrewnym tytule. Waszym głównym zadaniem będzie zbicie sejfu przeciwnika, przy równoczesnym bronieniu własnego przed wrogim natarciem. Żeby przybliżyć Wam grę nieco bardziej dodane zostaną dwa championy z Brawla: Bo i Shelly.

Napisz komentarz

1 KOMENTARZ

  1. Star levels are acceptable, however I truly detest that you can once in a while battle against 13lvl with maxed star levels while you have 11lvl… I even discovered a guide that is telling the best way to get everything quicker https://mmoauctions.com/news/conflict royale-star-level-perceive how-to-make-your-cards-look-cool , yet anyway still disgrace that adversary looking through framework is working that way

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.