Dzisiaj przedstawię wam Dark Spell, który można odblokować na level 2 Dark Spell Factory. Oto Earthquake Spell.

earthquake-spellJak działa Earthquake Spell:

Earthquake Spell zadaje dmg budynkom i zabiera od 8 do 12% pozostałego HP tychże budynków zależnie od levelu tego spellu.

UWAGA: 8-12% POZOSTAŁEGO HP, nie całego HP.

Przykład: Puszczamy 1 Earthquake Spell level 4 na Town Hall 10 z 5500 HP => Zabiera 12% z 5500 czyli 660HP, pozostaje więc 4840HP. Jeśli rzucimy drugi Earthquake spell to zabiera 12% z 4840HP czyli 580,8 i tak dalej…

Czyli jak rzucimy 10 Earthquake spell to nie zniszczy cały Town Hall!!!
Earthquake-spellTo jest fajne: Earthquake Spell zabiera 4x więcej dmg murkom.

A więc do czego służy Earthquake Spell?

Dlaczego używamy Earthquake Spell jeśli mamy Lightning? Ponieważ Earthquake Spell:

  • Zabiera więcej damage budynkom
  • Zabiera tylko 1 slot
  • Zadaje równy dmg w całym obszarze, nie punktowo jak Lightning
  • Bardzo skuteczny przeciwko murkom!

Rozwal murek z Earthquake Spellem

Potrzebujesz tylko 4 Earthquake Spell na którymkolwiek levelu, żeby zniszczyć murki level 11!!! (tak, dobrze przeczytałeś! Nawet 4 Earthquake Spell level 1 zniszczą murki 11lvl.

Wall Breakers czasem nie dożyją biegnąc do murków

earthquake-spell-infernoPoza tym Earthquake Spell jest świetny do zniszczenia murków, które są w środku wioski. Jeśli 2 linie murków leżą obok siebie to możemy je jednocześnie rozwalić dzięki Earthquake Spell:

earthquake-spell-2

Załatwić Air Defense, Mortar, Inferno Tower?

NIE! Używając Earthquake Spell by załatwić obronne budynki to nie najlepszy sposób. Poniżej widzimy Air Defense, na który puszczono 7 Earthquake Spell ale to go tylko lekko zdrapało:

earthquake-spell-air-defense

Podsumowując jeśli chcemy zniszczyć budynek typu Builder Hut(chatka bobka), żeby zdobyć 50% to najlepiej użyć Lightning Spell. Można użyć Earthquake Spell jako dodatkowy dmg ale najlepiej według mnie używać do murków.

Jako bonus dodaje wyliczankę: ile hp 11x earthquake spell zabierze Town Hall 10:

  1. zabierze 660 HP, pozostaje 4,840
  2. zabierze 580 HP, pozostaje 4,260
  3. zabierze 511 HP, pozostaje 3,749
  4. zabierze 450 HP, pozostaje 3,299
  5. zabierze 395 HP, pozostaje 2,904
  6. zabierze 348 HP, pozostaje 2,556
  7. zabierze 307 HP, pozostaje 2,249
  8. zabierze 270 HP, pozostaje 1,979
  9. zabierze 237 HP, pozostaje 1,742
  10. zabierze 209 HP, pozostaje 1,533
  11. zabierze 184 HP, pozostaje 1,349

 

 

 

Napisz komentarz

1 KOMENTARZ

  1. Ja to glownie korzystam to z barchem 4 earthqueki i 1 heal spel i to jest bardzo dobra kombinacja poniewaz jest owiele latwiej sie dostac do srodka a @1 heal spell ratuje czesto barbariany od wizrad tower lub mortarow. Nazwalem ta kombinacje quek Barch

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.