Siemanko,

Update, zapowiadany hucznie jako największy w historii Clash of Clans, zbliża się wielkimi krokami, więc czas poczytać czym tym razem zaskoczy nas Supercell.

new_troops_levels

  1. Pojawią się nowe levele wojska
  • Wizard lvl 7 dostępny     dla TH 10
  • Wizard lvl 6 dostępny     dla TH 9

Zarówno dmg (moc zadawania obrażeń) jak i hp (życie) nieznacznie wzrośnie, co będzie dużym wzmocnieniem dla TH9, gdyż dotychczas Wizard lvl 6 był dostępny dopiero dla TH 10

  • Baby Dragon lvl 5 dostępny     dla TH 11
  • Baby Dragon lvl 4 dostępny     dla TH 10 (było 11)

dotychczas był dostępny dopiero dla TH 11

  • Dragon level 6 dostępny     dla TH 11
  1. Wzrośnie moc obronna naszych wiosek
  • Tesla level 9 dostępna     dla TH 11

Tesla straci swoją szczególną zdolność zadawania podwójnych obrażeń (2xdmg) Pekkom – czy to oznacza, że Pekki powrócą znowu do gry?
Wydaje się to, wraz z wizzami lvl 6, kuszącą propozycją dla TH9, które po ostatnich dwóch zmianach balansujących, nie mają obecnie skutecznego wojska przeciwko max TH9.

  • Mortar level 10 dostępny     dla TH 11

Moc zadawania obrażeń (dmg) mortara level 8-9 wzrośnie

  • X-bow level 5 dostępny     dla TH 11
  • 25 nowych kostek muru dostępne     dla TH 11

Czeka nas przebudowa naszych wiosek, na pewno o tym marzyliście.

 

new_defense_levels3. Nowe spelle zdecydowanie staną się atrakcyjniejsze:

  • Skeleton Spell będzie tworzył o wiele więcej szkielecików, niż dotychczas ale będą wypuszczane przez dłuższy czas – nawet 26 szkielecików w jednym spellu – To jest to!
  • Clone Spell będzie trwał dłużej a sklonowane wojsko będzie dłużej wspomagać naszą armię na polu walki.

4. Niestety ilość życia (hp) bowlerów zostanie zmniejszona.

Sprawni gracze potrafili prowadzić atak Bowlerami tak, aby długo nie otrzymywały obrażeń. Zmniejszenie ilości życia ma  zbalansować ich skuteczność opartą o olbrzymi zasięg i umiejętność bicia dwóch budowli obronnych jednym rzutem kuli.

5. Mamy też kolejny etap rozwijania TH11 do ostatecznego kształtu. Nie zapominajmy, że Eagle Artyllery zwane popularnie ptakiem lub orłem w dniu prezentacji miał 4 levele, zatem czeka nas jeszcze długa droga. Reasumowując, w tym upgradzie TH11 otrzymuje:

  • Dragon level 6
  • Baby Dragon lvl 5
  • Wizard lvl 7
  • X-Bow level 5
  • Mortar level 10
  • Tesla level 9
  • 25 dodatkowych murków

6. Czas trwania i koszt upgradu wojska i budynków obronnych zostanie zmniejszony, co będzie zdecydowanie sprzyjać szybkości rozwoju wioski.

  • Wizard lvl 6
  • Dragon lvl 3-5
  • Baby Dragon (wszystkie levele)
  • Cannon lvl 12-13
  • Archer Tower lvl 11-13
  • Mortar lvl 8-9
  • Wizard Tower lvl 7-8
  • Hidden Tesla lvl 5-8
  • X-Bow lvl 2-4

7. Wojny zostaną zbalansowane (Clan Wars):

  • Nawet za nieudany atak będziemy otrzymywać częściowy bonus.
  • Bonus jaki otrzymują gracze z poszczególnych TH za bicie każdej z wiosek będzie taki sam dla każdego (obecnie gdy gracz z wyższego TH poprawiał lub bił niższe od swojego TH otrzymywał niższy bonus, niż gracz o równym lub niższym TH).
  • Bicie najmocniejszych celów w wojnie da klanowi więcej XP niż dotychczas, max 10XP. Ma to na celu wsparcie nowych klanów, żeby szybciej niż dotychczas zdobywały kolejne perki.

Co sądzicie? Napiszcie w komentarzu.

Napisz komentarz

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.