Team Clash Royale, jak wszyscy wiemy, pracuje niesamowicie sprawnie nad udoskonalaniem gry i wprowadzaniem do niej nowych elementów. Dzięki nim wielu graczy trwa przy tym tytule długie miesiące i nie sposób jest się nim znudzić!

Jak już niejednokrotnie podkreślano – osoby pracujące nad tym tytułem uwielbiają słuchać głosu społeczności, przeglądać nasze sugestie, pomysły i starają się je wszystkie rozpatrzeć pod kątem użyteczności w grze. Jedne są bardziej, inne mniej harmonijne. Niektóre kompletnie kłócą się z założeniami twórców. Poniżej przedstawiam Wam listę OFICJALNIE potwierdzonych i odrzuconych projektów przez zespół Clash Royale. Pamiętajcie jednak, że nawet, jeżeli projekt został potwierdzony jako brany pod uwagę nie znaczy, że na 100% pojawi się w grze. Nie znamy też terminów wprowadzenia poszczególnych zmian, a jedynie ich priorytet.

Bez planów na realizację:

Zmiana jakości życia:

  • Więcej slotów na skrzynki – nic, o czym by często rozmawiali;
  • Możliwość otwierania więcej niż jednej skrzynki jednocześnie;
  • Wyrzucanie skrzynek;
  • Scalanie skrzynek;
  • Procentowy wskaźnik wygranych w profilu gracza;
  • Nowe skiny dla poszczególnych poziomów jednostek;
  • Sprzedaż kart;
  • Dodatkowe levele po aktualnych maksymalnych;
  • Nazywanie decków;
  • Możliwość używania emotikonów (tych z rozgrywki) na chacie klanowym;
  • Global chat;
  • Stała funkcja wyciszenia;
  • Specjalne wyzwania w trybie Friendly Batlle na stałe;
  • Wymazanie decku ze slotu;
  • Przycisk do stworzenia randomowego decku;
  • Informacje o karcie powinny pokazywać następny poziom ulepszenia;
  • Wyspecjalizowani trenerzy;
  • Wygrywanie walk bez nagrody redukujące czas otwierania skrzynki;
  • Zapisywanie powtórek walk;
  • Zakładki klanowe;
  • Skrzynka z samym goldem;

Związane z klanem:

  • Częstsze rzucanie requestów;
  • Możliwość dotacji większej ilości kart;
  • Podgląd kto jest online;
  • Podgląd kiedy dana osoba była ostatnio online;
  • Filtr chatu klanowego;
  • Więcej rang klanowych;

Związane z walką:

  • Przycisk poddania się;
  • W przypadku remisu gracze dzielą trofea, zamiast oboje otrzymywać po 0;
  • Zatrzymanie gry na 5 sekund, jeśli gracz zostaje odłączony z gry;
  • Kary za opuszczenie 2v2;

Nowe typy kart:

  • Czarne Lustro – testowaliśmy to kilka razy i zabiliśmy ten koncept na ten moment;
  • Ściana;
  • Zaklęcie niewidzialności;
  • Zaklęcie wiatru;
  • Rodzaj kart, który wykorzystuje rzekę;
  • Tworzenie dodatkowego mostu;
  • Karta konwersji (przekształcenia);
  • Jednostki zadające obrażenia w wysokości procentowej wartości zdrowia przeciwnika;
  • Jednostki dystansowe ze splash dmg celują w stopy przeciwnika;
  • Executionre/Bowler targetujący środek grupy;
  • Tarcza odporne na zaklęcia;
  • Elite Barbarian Hut…;
  • Czar mirażu lub jednostki w przebraniu;
  • Fałszywa Goblin Barrel – bawili się tym pomysłem (nazywano go swego czasu „pustą beczką”), jednak koncept nie przyjął się na dłuższą metę;
  • 3 Wizardów;
  • Karta pułapka;

Nowe tryby gry:

  • Wager Matches (mecze z zakładami);
  • Wyzwanie Karty Zdrajcy;

Nie odrzucone, ale też nie takie, nad którymi pracują:

Zmiana jakości życia:

  • Więcej powtórek w TV Royale;
  • Więcej kategorii w TV Royale;
  • Nagrody po osiągnięciu nowej areny;
  • Cotygodniowe i comiesięczny Crown Chesty;
  • Cotygodniowe i comiesięczne zadania;
  • Przycisk potwierdzenia bitwy;

Związane z klanem:

  • Więcej przestrzeni w mailu klanowym i większa czcionka;
  • Więcej statystyk klanowych;
  • Dodanie możliwości wysłania wiadomości, jak się kogoś wyrzuca z klanu;
  • Dodanie jak długo członek klanu już w nim jest;
  • Klany powinny mieć levele;

Związana z walką:

  • Dostosowani trenerzy;
  • Możliwość przemieszenia ręki startowej;

Nowe typy kart:

  • Jednostki z tarczą na zaklęcia (niewrażliwą na zaklęcia);
  • Jednostki z kradzieżą życia;
  • Jednostki, które powracają po pierwszej śmierci;
  • Jednostki wspomagające/buffujące;
  • Budynki z tarczami;
  • Karta blokująca zaklęcie;
  • Ruszające się budynki;
  • Jakiś rodzaj budynku powietrznego;
  • Jednostki mnożące się wraz z upływem czasu;
  • Builder;
  • Teleporter;

Nowe tryby gry:

  • Upgrade Challenge;
  • Mini arena;
  • Zamiana kart;
  • Casual 1v1 – o którym przeczytacie nieco tutaj;
  • Single player;

Turnieje:

  • Możliwość usunięcie ludzi z custom tournament;
  • Więcej poziom cen/nagród w custom tournamentach;

Ekipa gry o tym rozmawiała lub już nad tym pracuje:

Zmiana jakości życia:

  • Odświeżenie skórek King Tower;
  • Skrzynki sezonowe – w tej chwili nie ma tam jeszcze technologii, ale może pojawić się w przyszłości;
  • Przycisk przewijania w powtórkach – technologia już jest, ale czeka ją jeszcze kilka poprawek;
  • Trophy level cups – to bardzo gorący temat wśród zespołu gry, o którym rozprawiali przez długi czas (wprowadzenie na arenę standardu turniejowego, gdzie poziomy kart podczas bitwy będą zależne od poziomu Twojego King Tower);

Związane z klanem:

  • Możliwość dotowania kart legendarnych;
  • Wojny klanowe, turnieje;

Związana z walką:

  • Nowe emotikony;
  • Możliwość ustawienia ręki startowej – rozpatrują tę opcję do specjalnego trybu gry, jednak nie do stałej rozgrywki;
  • Zmiana umiejętności King Towera;

Nowe typy kart:

  • Herosi z Clash of Clans – a jednak plotki stają się rzeczywistością. Zapraszamy do artykułu o Hero Cards;

Nowe tryby gry:

  • Wyzwanie z banowaniem kart w obrębie gry;

Turnieje:

  • Więcej ustawień w custom tournaments;
  • Umożliwienie hostowi turnieju wybrania, jaki tryb gry ma zostać udostępniony: draft, triple elixir, normalny, etc.;
  • Brackety wewnątrz gry;
  • Linki z zaproszeniem do turnieju;

Planów, jak widać, jest multum. Czy wszystkie trafione? Zobaczymy w przyszłości. Jak na razie najwięcej zmian zapowiada się w obrębie turniejów i mają one jedynie za zadanie rozbudować ten system. Widać, ze gra idzie mocno w kierunku urozmaicenia pod kątem czystego e-sportu. Naszym zdaniem ten sektor rozwija się w pełni na korzyść graczy. A jaka jest Wasza opinia na temat potencjalnych zmian? Czy są jakieś, które Wam szczególnie wpadły w oko? A może coś Was mocno zaniepokoiło? Jakie pomysły z tych odrzuconych powinny być rozpatrzone jeszcze raz? Zapraszamy do dyskusji!

Napisz komentarz

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.