Team Clash Royale, jak wszyscy wiemy, pracuje niesamowicie sprawnie nad udoskonalaniem gry i wprowadzaniem do niej nowych elementów. Dzięki nim wielu graczy trwa przy tym tytule długie miesiące i nie sposób jest się nim znudzić!
Jak już niejednokrotnie podkreślano – osoby pracujące nad tym tytułem uwielbiają słuchać głosu społeczności, przeglądać nasze sugestie, pomysły i starają się je wszystkie rozpatrzeć pod kątem użyteczności w grze. Jedne są bardziej, inne mniej harmonijne. Niektóre kompletnie kłócą się z założeniami twórców. Poniżej przedstawiam Wam listę OFICJALNIE potwierdzonych i odrzuconych projektów przez zespół Clash Royale. Pamiętajcie jednak, że nawet, jeżeli projekt został potwierdzony jako brany pod uwagę nie znaczy, że na 100% pojawi się w grze. Nie znamy też terminów wprowadzenia poszczególnych zmian, a jedynie ich priorytet.
Bez planów na realizację:
Zmiana jakości życia:
- Więcej slotów na skrzynki – nic, o czym by często rozmawiali;
- Możliwość otwierania więcej niż jednej skrzynki jednocześnie;
- Wyrzucanie skrzynek;
- Scalanie skrzynek;
- Procentowy wskaźnik wygranych w profilu gracza;
- Nowe skiny dla poszczególnych poziomów jednostek;
- Sprzedaż kart;
- Dodatkowe levele po aktualnych maksymalnych;
- Nazywanie decków;
- Możliwość używania emotikonów (tych z rozgrywki) na chacie klanowym;
- Global chat;
- Stała funkcja wyciszenia;
- Specjalne wyzwania w trybie Friendly Batlle na stałe;
- Wymazanie decku ze slotu;
- Przycisk do stworzenia randomowego decku;
- Informacje o karcie powinny pokazywać następny poziom ulepszenia;
- Wyspecjalizowani trenerzy;
- Wygrywanie walk bez nagrody redukujące czas otwierania skrzynki;
- Zapisywanie powtórek walk;
- Zakładki klanowe;
- Skrzynka z samym goldem;
Związane z klanem:
- Częstsze rzucanie requestów;
- Możliwość dotacji większej ilości kart;
- Podgląd kto jest online;
- Podgląd kiedy dana osoba była ostatnio online;
- Filtr chatu klanowego;
- Więcej rang klanowych;
Związane z walką:
- Przycisk poddania się;
- W przypadku remisu gracze dzielą trofea, zamiast oboje otrzymywać po 0;
- Zatrzymanie gry na 5 sekund, jeśli gracz zostaje odłączony z gry;
- Kary za opuszczenie 2v2;
Nowe typy kart:
- Czarne Lustro – testowaliśmy to kilka razy i zabiliśmy ten koncept na ten moment;
- Ściana;
- Zaklęcie niewidzialności;
- Zaklęcie wiatru;
- Rodzaj kart, który wykorzystuje rzekę;
- Tworzenie dodatkowego mostu;
- Karta konwersji (przekształcenia);
- Jednostki zadające obrażenia w wysokości procentowej wartości zdrowia przeciwnika;
- Jednostki dystansowe ze splash dmg celują w stopy przeciwnika;
- Executionre/Bowler targetujący środek grupy;
- Tarcza odporne na zaklęcia;
- Elite Barbarian Hut…;
- Czar mirażu lub jednostki w przebraniu;
- Fałszywa Goblin Barrel – bawili się tym pomysłem (nazywano go swego czasu „pustą beczką”), jednak koncept nie przyjął się na dłuższą metę;
- 3 Wizardów;
- Karta pułapka;
Nowe tryby gry:
- Wager Matches (mecze z zakładami);
- Wyzwanie Karty Zdrajcy;
Nie odrzucone, ale też nie takie, nad którymi pracują:
Zmiana jakości życia:
- Więcej powtórek w TV Royale;
- Więcej kategorii w TV Royale;
- Nagrody po osiągnięciu nowej areny;
- Cotygodniowe i comiesięczny Crown Chesty;
- Cotygodniowe i comiesięczne zadania;
- Przycisk potwierdzenia bitwy;
Związane z klanem:
- Więcej przestrzeni w mailu klanowym i większa czcionka;
- Więcej statystyk klanowych;
- Dodanie możliwości wysłania wiadomości, jak się kogoś wyrzuca z klanu;
- Dodanie jak długo członek klanu już w nim jest;
- Klany powinny mieć levele;
Związana z walką:
- Dostosowani trenerzy;
- Możliwość przemieszenia ręki startowej;
Nowe typy kart:
- Jednostki z tarczą na zaklęcia (niewrażliwą na zaklęcia);
- Jednostki z kradzieżą życia;
- Jednostki, które powracają po pierwszej śmierci;
- Jednostki wspomagające/buffujące;
- Budynki z tarczami;
- Karta blokująca zaklęcie;
- Ruszające się budynki;
- Jakiś rodzaj budynku powietrznego;
- Jednostki mnożące się wraz z upływem czasu;
- Builder;
- Teleporter;
Nowe tryby gry:
- Upgrade Challenge;
- Mini arena;
- Zamiana kart;
- Casual 1v1 – o którym przeczytacie nieco tutaj;
- Single player;
Turnieje:
- Możliwość usunięcie ludzi z custom tournament;
- Więcej poziom cen/nagród w custom tournamentach;
Ekipa gry o tym rozmawiała lub już nad tym pracuje:
Zmiana jakości życia:
- Odświeżenie skórek King Tower;
- Skrzynki sezonowe – w tej chwili nie ma tam jeszcze technologii, ale może pojawić się w przyszłości;
- Przycisk przewijania w powtórkach – technologia już jest, ale czeka ją jeszcze kilka poprawek;
- Trophy level cups – to bardzo gorący temat wśród zespołu gry, o którym rozprawiali przez długi czas (wprowadzenie na arenę standardu turniejowego, gdzie poziomy kart podczas bitwy będą zależne od poziomu Twojego King Tower);
Związane z klanem:
- Możliwość dotowania kart legendarnych;
- Wojny klanowe, turnieje;
Związana z walką:
- Nowe emotikony;
- Możliwość ustawienia ręki startowej – rozpatrują tę opcję do specjalnego trybu gry, jednak nie do stałej rozgrywki;
- Zmiana umiejętności King Towera;
Nowe typy kart:
- Herosi z Clash of Clans – a jednak plotki stają się rzeczywistością. Zapraszamy do artykułu o Hero Cards;
Nowe tryby gry:
- Wyzwanie z banowaniem kart w obrębie gry;
Turnieje:
- Więcej ustawień w custom tournaments;
- Umożliwienie hostowi turnieju wybrania, jaki tryb gry ma zostać udostępniony: draft, triple elixir, normalny, etc.;
- Brackety wewnątrz gry;
- Linki z zaproszeniem do turnieju;
Planów, jak widać, jest multum. Czy wszystkie trafione? Zobaczymy w przyszłości. Jak na razie najwięcej zmian zapowiada się w obrębie turniejów i mają one jedynie za zadanie rozbudować ten system. Widać, ze gra idzie mocno w kierunku urozmaicenia pod kątem czystego e-sportu. Naszym zdaniem ten sektor rozwija się w pełni na korzyść graczy. A jaka jest Wasza opinia na temat potencjalnych zmian? Czy są jakieś, które Wam szczególnie wpadły w oko? A może coś Was mocno zaniepokoiło? Jakie pomysły z tych odrzuconych powinny być rozpatrzone jeszcze raz? Zapraszamy do dyskusji! ☺