[Buff] – Ulepszenie
[Nerf] – Osłabienie
Troopy
Golem
[Nerf] Poziom 1 – Obrażenia/sekundę zmniejszone do 35 z 38
[Nerf] Poziom 2 – Obrażenia/sekundę zmniejszone do 40 z 42
[Nerf] Poziom 3 – Obrażenia/sekundę zmniejszone do 45 z 46
Poziom 4 pozostaje bez zmian
[Buff] Poziom 5 – Obrażenia/sekundę zwiększone do 55 z 54
[Buff] Poziom 6 – Obrażenia/sekundę zwiększone do 60 z 58
[Buff] Poziom 7 – Obrażenia/sekundę zwiększone do 65 z 62
[Buff] Poziom 8 – Obrażenia/sekundę zwiększone do 70 z 66
[Buff] Poziom 9 – Obrażenia/sekundę zwiększone do 75 z 70
Golemite
[Buff] Poziom 1 – Wytrzymałość zwiększona do 1020 zamiast 900
[Buff] Poziom 2 – Wytrzymałość zwiększona do 1080 zamiast 1000
[Buff] Poziom 3 – Wytrzymałość zwiększona do 1140 zamiast 1100
[Buff] Na poziomach 8 i 9 ilość Golemitów po śmierci Golema wynosi 3 zamiast 2
Dragon
[Buff] Poziom 5 – Wytrzymałość zwiększona do 3100 zamiast 3000
[Buff] Poziom 6 – Wytrzymałość zwiększona do 3400 zamiast 3300
[Buff] Poziom 7 – Wytrzymałość zwiększona do 3900 zamiast 3600
Valkyrie
[Buff] Poziom 7 – Wytrzymałość zwiększona do 1400 zamiast 1300
Hog Rider
[Nerf] Poziom 9 – Wytrzymałość zmniejszona do 890 zamiast 920
Hog Glider
[Nerf] Poziom 18 – Wytrzymałość zmniejszona do 2124 zamiast 2336
Budynki
Inferno Tower
[Nerf] Poziom 2 – Obrażenia/sekundę zmniejszone do 36-1150 z 38-1250
[Nerf] Poziom 3 – Obrażenia/sekundę zmniejszone do 42-1300 z 46-1400
Tesla
[Buff] Poziom 10 – Wytrzymałość zwiększona do 980 z 950
Mortar
[Buff] Poziom 12 – Wytrzymałość zwiększona do 980 z 950