Przeczytałem parę ciekawych artykułów na temat smoków i postanowiłem wam o tym napisać.

dragon-clash-of-clans-poradnik-th8Są 2 najpopularniejsze strategie, o których każdy powinien wiedzieć: DragonBall (Dragon + Balloon) i DragLight (Dragon + Lightning Spell). W tym artykule napiszę wam dokładniej jak puszczać smoki w tych strategiach.

A. Jak kontrolować kierunek lotu smoków

1. Wioski standardowe/symetryczne

wioski-standardowe-symetryczne-atak-smokami-coc

 

Cechą smoków jest to, że atakują najbliższy budynek dlatego łatwo przewidzieć kierunek lotu smoków. Poprzez zniszczenie budynków z boku dojdziemy do środka wioski.

Czerwona grupa: puścimy pierwsi, żeby zniszczyć boczne budynki.

Granatowa grupa: puszczamy po lub tuż przed zniszczeniem budynków przez czerwoną grupę.

Zielona grupa: docelowa grupa, puszczajmy najlepiej 2 palcami, żeby równo doleciała do środka.

2. Wioski niestandardowe/niesymetryczne

wioski-niestandardowe-atak-smokami-coc

Użyj paru smoków do „poprawienia” wioski do standardowego kształtu.

Czerwona grupa: puszczamy pierwsi, żeby zniszczyć lewą stronę.

Niebieska grupa: puszczamy po zniszczeniu paru budynków przez czerwoną grupę, żeby wioska wyglądała jak standardowa symetryczna wioska.

Zielona grupa: docelowa grupa, puszczam równo tak samo dwoma palcami.

3. Atak z boków

od boków

Powinniśmy unikać tej strategii ale w paru przypadkach bywa ona najlepszą strategią.

Czerwona grupa: puść 2 smoki na początku, żeby odciąć docelową grupę od latania w bok.

Granatowa grupa: puść 1 smoka od początku przekątnej.

Zielona grupa: docelowa grupa, puść też 2 palcami. Zrób tak, żeby najpierw czerwona grupa wleciała do środka najpierw.

B. Kombinacje ze smokami

1. 10 smoków + 5 balonów level 6 (Clan Castle): użyj do wioski, gdzie Air Defense’y leżą blisko siebie

10smok-5balonow

 

AD = Air Defense

Niebieska grupa: puszczamy jak na obrazku

Żółta grupa: puść balony kiedy Air Defense zaczynają atakować smoki.

Spell: 2 Rage, 1 Heal

Pierwszy Rage Spell: Puść kiedy wojsko z Clan Castle przeciwnika wyjdą. Najlepiej, żeby wyszły na drodze dochodzącej do Air Defense.

Drugi Rage Spell: Puść nad Air Defense. Ważne!!! Puść tak, żeby złapał Balony.

Heal: Zależy od sytuacji. Ja zazwyczaj puszczam pod koniec kiedy zostaje Wizard Tower i Archery.

2. 11 Smoków + 3 Lightning Spelle: w przypadku 2 Air Defense’y blisko siebie i 1 daleko.

11smokow-3lightningspell

Niebieska grupa: puszczamy jak na obrazku

Używamy 3 Lightning Spell do zniszczenia dalszego Air Defense.

3. 8 Smoków + 8 Balonów + 5 Balonów w Clan Castle: w przypadku 3 Air Defense daleko od siebie.

8smokow-8balonow-5balonow

Niebieska grupa: Puszczam do najbliższego Air Defense.

Żółta grupa: Puszczamy Balony w kierunku Air Defense najbliżej Town Hall. NIE puszczamy przed tym, gdy wojsko z CC przeciwnika nie zaatakuje smoka. Unikamy Wizard Tower!

Używamy 3 Lightning Spell do zniszczenia Air Defense, którego najtrudniej sięgnąć.

Ogólne uwagi:

  • Balony: zawsze puszczamy gdy Air Defense zacznie atakować Smoki. Nie dopuszczamy, żeby AD atakowały Balony.
  • Hogi: 5 Hogów level 4 może zniszczyć szybko AD, który leży na obrzeżach wioski.
  • Clan Castle przeciwnika: nie ma wojska, które może zabić więcej niż 1 smoka jeśli prawidłowo puścimy, czyli nie w grupie a w trochę dalej od siebie. Można wyciągnąć CC i parką zniszczyć lub do któregoś Air Defense => zniszczyć CC + AD lightning spellem.
  • Każdą wioskę, która ma tylko 2 Air Defense można zrobić na 3* niszcząc jeden AD trzema lightning spellami.

 

 

 

Napisz komentarz

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.